Anglický jazyk činnostně – vstup do jazyka a první věty (webinář)

25. 9. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

webinář

akreditace MŠMT 28081/2022-4-1011

1. stupeň ZŠ

Webinář proběhne 25.9.2024 od 15:00 do cca 18:15.

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky (elektronický podpis). Více k webinářům zde.

1 210 Kč

Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu!

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny angličtináře působící na 1. stupni ZŠ. Účastnici obdrží zdarma Pracovní karty a šablony pro činnostní učení AJ I v ceně 185,-.

Na akci zazní zejména:

  • jak trénovat správnou výslovnost anglických slov
  • tvorba a obměna krátkých vět  - vzájemná komunikace mezi dětmi
  • člen neurčitý a podstatné jméno
  • tvorba množného čísla, numbers
  • člen určitý
  • zájmena it, they - náhrada za podstatná jména
  • role písniček ve výuce jazyka
  • procvičování slovní zásoby
  • tvary slovesa být  - zkrácené tvary

 

Obsah akce:

Výuka AJ je v prvních letech výuky opřená o "naposlouchávání" jazyka, učení se větných vazeb na základě jejich opakovaného používání v hodinách a v rámci jednoduchých písniček. Výuku stavíme na tom, abychom žáky nechali co nejvíce hovořit, psanou formu zpočátku trénujeme zejména pomocí skládání slov či opisem.

V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:

  • Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
  • Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
  • Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
  • Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
  • Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce.
  • Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.