FAQ
Rád/a bych webinář zahrnul/a do školního projektu Šablony JAK. Je to možné? Co budu potřebovat?
U každé akce uvádíme, zda je obecně vhodná pro zařazení do šablon. Většina námi pořádaných školení požadavkům MŠMT vyhovuje. Minimální rozsah akce jsou 2 výukové hodiny - kratší školení nenabízíme. Vyloučeny jsou kurzy zdravovědy a pro většinu také kurzy tělocviku/pohybových aktivit. V…
Je možné objednat si školení pro sborovnu?
Líbí se Vám některé z našich školení a rádi byste si je objednali pro celou sborovnu? V zásadě je možné možné si je u nás objednat. Kontaktujte nás.
Jak poznám, že je pro mě seminář/webinář vhodný?
Nejste si jisti, zda je webinář vhodný právě pro Vás? V podrobnostech akce uvádíme, pro jakou cílovou skupinu je akce určena. Orientačně se také můžete řídit filtrací ve vyhledávání akce.
Nejsem si jistá/ý, zda jsem na seminář/webinář úspěšně přihlášen/zařazen.
Pokud máte o školení zájem, je třeba pečlivě vyplnit přihlášku. V případě, že se akce hodláte účastnit s někým dalším, je nutné vyplnit přihlášky pro každou osobu zvlášť. Po odeslání přihlášky na akci se na obrazovce ukáže hlášení o úspěšném odeslání, nebo systém upozorní na chybu/neúplné…
Odhlašování z akce - kdy a jak je to možné?
Může nastat situace, že se objednané akce nemůžete účastnit. Pak máte možnost se odhlásit, nebo za sebe vyslat náhradníka. Základní informace máte napsané v potvrzení zařazení na akci, podrobně v obchodních podmínkách (níže ke stažení).
Přišla mi od Vás zpráva, že je již akce obsazena. Je možné se na ni přesto nějak dostat?
Semináře i webináře mají omezenou kapacitu. Velmi snadno se může stát, že se přihlásíte a akce je již plná. Přihlášku lze odeslat i na již obsazenou akci. Pokud o ni máte zájem, vyplňte si ji. Případně nás ještě kontaktujte telefonicky pro zjištění přesného stavu a dalších podrobností.
Šablony OP JAK - jaké kurzy mohu zařadit?
Máte možnost nechat si školení DVPP proplatit zaměstnavatelem v rámci OP JAK (šablony) a nevíte, jaký kurz vybrat? Níže v článku naleznete důležité informace a odpovědi na Vaše otázky, které jsme získali na MŠMT. Abychom Vám usnadnili orientaci v tom, jaké školení zařadit můžete a jaké ne,…
Kdy a jak získám odkaz pro připojení k webináři/se mám ke schůzce (webináři) přihlásit?
Odkaz, pomocí kterého se ke schůzce/webináři připojíte, zasíláme obvykle den předem na kontaktní e-mail zadaný v přihlášce. Přijít může až odpoledne/v podvečer. Zkontrolujte si všechny složky pošty. Může se stát, že se zpráva nezobrazí ve složce doručené, ale spadne do jiné složky (Spam,....…
Co je pro připojení ke schůzce (webináři) třeba? V jakém prostředí proběhne?
Jste přihlášeni na náš webinář a nevíte, co se bude dít, jaké technické vybavení potřebujete, jak se pobybovat ve webinářovém prostředí? Není třeba se děsit. Naše webináře probíhají v nenáročném on-line prostředí LIVE WEBINAR. Podrobnosti obdržíte mejlem den před akcí.
Jakým způsobem probíhá fakturace? Je možná úhrada kartou?
Pro info k e-shopu otevřete celý článek. Termín a způsob fakturace se liší dle typu akce, na kterou se hlásíte. Podrobně uvádíme v obchodních podmínkách. Přečtěte si je vždy pečlivě, stejně jako případné instrukce/podrobnosti/požadavky uvedené u akce. Není-li v podrobnostech akce uvedeno jinak,…
Platba přes platební bránu. Co mám dělat, když se nezdaří, kdy volit jiný způsob platby?
Pokud se platba kartou z nějakého důvodu nezdaří, budeme Vám kurz/zboží fakturovat. Nemusíte dělat vůbec nic, fakturu zašleme automaticky a na základě ní zaplatíte převodem na náš účet.
Co dělat po úspěšném připojení ke schůzce, jak nastavit techniku? Mám technické potíže.
Prostředí Live Webinar, kde webináře probíhají, není na ovládání nijak složité. Nemusíte si předem nic stahovat. Po rozkliknutí odkazu je třeba jen vyplnit CELÉ jméno i příjmení, ať Vás můžeme správně identifikovat a vést jako absolventa akce. Další nastavení nebývá obvykle třeba.
26. 11. 2024, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Agresivita u dětí a jak na ni - komunikační manuál
webinář pro rodiče
Anotace:
Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.
V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.
Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali…
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.
Další připravená setkání:
25. 3. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Nabídka pro vás
Reference
"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."
"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!
Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."
Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!
Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.