Upozorňujeme, že pokud nejste přihlášen pod svým jménem, nebo Vás nedohledáme v prezenční listině z jiného důvodu a nezareagujete na výzvu ke kontaktování nás, bude Vaše připojení ukončeno.
Pokud je vás přihlášeno z jedné školy více a sledujete webinář z jednoho zařízení, napište do chatu jména všech přítomných! Ať můžeme při kontrole prezence označit všechny přítomné.
Také si nezapomeňte udělat printscreen obrazovky s Vašim jménem (napište něco do chatu a jméno se zobrazí). Ve škole ho po Vás mohou vyžadovat, i když Vám to předem nesdělili. Zpětně již není možné jej vyhotovit.
Zvuk
Po přihlášení máte svůj mikrofon a kameru vypnutou. Zapněte si jej, jen pokud budete chtít komunikovat s lektorem. Zapnutí kamery nevyžadujeme.
Máte-li potíže se zvukem, zkontrolujte nastavení reproduktorů jak v zařízení, na kterém schůzku sledujete (nastavení zvuku PC/telefonu), tak zkontrolujte nastavení i v prohlížeči-můžete mít vypnutý zvuk webu/karty.
Vyzkoušejte otevřít si v prohlížeči ještě např. Youtube, zda Vám běží zvuk v pořádku tam, nebo problém přetrvává. Pokud zvuk nejede ani tam, bude pravděpodobně problém ve výchozím nastavení zvuku. Zkontrolujte správné propojení s reproduktorem/sluchátky a jejich zapnutí a hlasitost. Máte-li např. zapojen externí mikrofon s integrovanými reproduktory, které ale nevyužíváte, může Vaše zařízení využívat tyto reproduktory a je potřeba v nastavení zvuku zařízení v příslušném rozevíracím seznamu zvolit požadovaný reproduktor.
Pokud na jiné stránce zvuk jede, bude pravděpodobně vypnut zvuk záložky v prohlížeči. Klikněte pravým tlačítkem myši na záložku probíhající schůzky a zvolte "zapnout zvuk webu/karty".
Zaseknutí prezentace/obrazovky
Pokud lektor spouští prezentaci a Vám se během výkladu "zasekne" a vidíte stále to stejné, doporučujeme nejprve např. v chatu ověřit, zda ostatní vidí vše dobře. Většinou jde o lokální problém na jednotlivém zařízení, nejspíš související s mezipamětí ve Vašem prohlížeči. Pokud by byl problém plošný, informujte lektora (nestává se). Pokud jsou potíže individuální, aktualizujte si prohlížeč (klávesa F5), nebo se ze schůzky odpojte a znovu připojte. Zatím se tím problém vždy vyřešil. Pokud by přesto nějaké potíže se zobrazením schůzky přetrvávaly, kontaktujete kancelář.