Co dělat po úspěšném připojení ke schůzce, jak nastavit techniku? Mám technické potíže.

Prostředí Live Webinar, kde webináře probíhají, není na ovládání nijak složité. Nemusíte si předem nic stahovat. Po rozkliknutí odkazu je třeba jen vyplnit CELÉ jméno i příjmení, ať Vás můžeme správně identifikovat a vést jako absolventa akce. Další nastavení nebývá obvykle třeba.

 

Sdílet na Facebooku

Upozorňujeme, že pokud nejste přihlášen pod svým jménem, nebo Vás nedohledáme v prezenční listině z jiného důvodu a nezareagujete na výzvu ke kontaktování nás, bude Vaše připojení ukončeno.

Pokud je vás přihlášeno z jedné školy více a sledujete webinář z jednoho zařízení, napište do chatu jména všech přítomných! Ať můžeme při kontrole prezence označit všechny přítomné.

Hradí-li Vám školení zaměstnavatel, také si nezapomeňte udělat printscreen obrazovky s Vašim jménem (napište něco do chatu a jméno se zobrazí) a spotní lištou monitoru (vpravo dole najdete údaj o aktuálním datu a čase). Ve škole ho po Vás mohou vyžadovat, i když Vám to předem nesdělili. Zpětně již není možné jej vyhotovit!

Zvuk

Po přihlášení máte svůj mikrofon a kameru vypnutou. Většina schůzek účastníkům zapnutí ani nedovoluje, případně lektor zapnutí mikrofonů umožní až v prostoru pro dotazy. Zapněte si jej, jen pokud budete chtít komunikovat s lektorem. Zapnutí kamery nikdy nevyžadujeme.

Máte-li potíže se zvukem, zkontrolujte nastavení reproduktorů jak v zařízení, na kterém schůzku sledujete (nastavení zvuku PC/telefonu), tak zkontrolujte nastavení i v prohlížeči-můžete mít vypnutý zvuk webu/karty.

Vyzkoušejte otevřít si v prohlížeči ještě např. Youtube, zda Vám běží zvuk v pořádku tam, nebo problém přetrvává. Pokud zvuk nejede ani tam, bude pravděpodobně problém ve výchozím nastavení zvuku. Zkontrolujte správné propojení s reproduktorem/sluchátky a jejich zapnutí a hlasitost. Máte-li např. zapojen externí mikrofon s integrovanými reproduktory, které ale nevyužíváte, může Vaše zařízení využívat tyto reproduktory a je potřeba v nastavení zvuku zařízení v příslušném rozevíracím seznamu zvolit požadovaný reproduktor. 
Pokud na jiné stránce zvuk jede, bude pravděpodobně vypnut zvuk záložky v prohlížeči. Klikněte pravým tlačítkem myši na záložku probíhající schůzky a zvolte "zapnout zvuk webu/karty".

Zaseknutí prezentace/obrazovky, náhlá ztráta zvuku apod.

Pokud lektor spouští prezentaci a Vám se během výkladu "zasekne" a vidíte stále to stejné, nebo vypadne zvuk a neslyšíte výklad či dojde k jiné technické poruše, doporučujeme nejprve např. v chatu ověřit, zda ostatní vidí/slyší vše dobře. Většinou jde o lokální problém na jednotlivém zařízení. Pokud by byl problém plošný, informujte lektora (může mít např. vypnutý mikrofon), případně volejte do kanceláře. Pokud jsou potíže individuální, aktualizujte si prohlížeč (klávesa F5), nebo se ze schůzky odpojte a znovu připojte. Zatím se tím problém vždy vyřešil. Pokud by přesto nějaké potíže přetrvávaly, kontaktujete kancelář.

Kreslení a malování podle skutečnosti na 2. st. ZŠ

vhodné také pro přípravu na přijímací zkoušky na výtvarnou školu

1 380 Kč

24. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Zajímá Vás, jak dětem můžeme pomoci v rámci hodin VV při přípravě na talentové zkoušky na školy s výtvarným zaměřením? Chtěli byste vědět, jak vést žáky 2. stupně ZŠ k posunu ve výtvarném projevu? Nejen k tomu Vám předáme náměty na tomto webináři. Jeho cílem je představit jednoduché a bezpečné možnosti kreslení a malování podle skutečnosti včetně seznámení s principy perspektivy ve výtvarné výchově. Předkládá náměty elementárních cvičení na zrakové vnímání a motivuje k zapojení těchto cvičení uzpůsobených k věku a schopnostem dětí do výuky po celou dobu školní docházky.

Obsah akce:

  • Elementární cvičení na zrakové vnímání
  • Cvičení na koordinaci ruky a očí
  • Postupy ukazující jak jednoduše začít kreslit podle skutečnosti
  • Pomůcky a vychytávky
  • Jednoduché seznámení s principy perspektivy přiměřené věku dětí
  • Linie – stín – plocha
  • Předměty – zátiší – krajina – lidské tělo
  • Příprava na talentové zkoušky na školy výtvarného zaměření

Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Čtenářské dílny na ZŠ (webinář)

Zaměřeno na čtenářské lekce

1 210 Kč
ČJ

24. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ.  Volně navazuje na podzimní školení zaměřené na čtenářské dílny. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské lekce. Ukážeme si jiné příklady práce.

Na akci zazní zejména:

  • Rozvíjení vědomého čtenářství a vytváření kladného vztahu k vlastní četbě, motivace pro celoživotní učení.
  • Rozdíl mezi čtenářskou lekcí a dílnou čtení.
  • Prvky kritického myšlení, efektivnost, funkce a struktura vyučovací hodiny (využití třífázového vyučovacího modelu E-U-R).
  • Metody čtenářské gramotnosti a práce s textem (včetně odborného).
  • Záznamy z přečteného textu, vhodné náměty, ukázky a materiály.
  • Vzájemné sdílení.
  • Praktické ukázky.

 

Emoční a sociální potřeby dítěte (webinář)

webinář nejen pro pedagogické pracovníky

1 380 Kč

25. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Webinář seznamuje se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami. Účastníci se poučí o základních aspektech výchovy a vzdělávání dítěte a zároveň si je prakticky zařadí do již existujících zkušeností. Osvojí si užitečné a praktické metody a techniky, získají tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak žáky pozitivně motivovat ke vzdělávání
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti, spolupráci

Lektor jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová období, která sice nejsou výrazně patrná v chování (individualita a její zrání v prvních letech života se jeví skupinově nediferencovatelně), ale o to důležitější pro zdravý vývoj jedince. Webinář je určen primárně předškolním pedagogům a učitelům 1. stupně ZŠ, přínosný může být ale i pro další pedagogické pracovníky či asistenty i pro širokou veřejnost. 

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Názorná pomůcka pro výuku matematiky, určená pro zavěšení do třídy. Učitelům se osvědčilo…

Dostupnost Skladem
165 Kč
- ks +

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v…

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 3. a 4. roce výuky

Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 3.–4. roce výuky na ZŠ. V…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

Zde najdete výběr základních škol, se kterými Tvořivá škola v minulosti úzce spolupracovala na zavádění činnostního učení. Seznam je doplněn o aktivní školy se zájmem o činnostní výuku. Přejete-li si sem zařadit i Vaši školu, kontaktujte nás.

více

"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více