Předslabikářové období v přípravném a 1. ročníku
Webinář proběhne 23.4.2025 od 14:00 do cca 17:10 hod.
Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.
Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.
Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).
Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu!
Anotace:
Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Doporučujeme také učitelům přípravných tříd a posledních ročníků MŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 0.
Na akci zazní zejména:
- Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení Čj v 0. ročníku.
- Další didaktické pomůcky a hry pro individualizaci výuky.
- Rozvoj zrakového vnímání a rozlišování. Prostorová orientace. Rozvoj zrakové paměti.
- Rozvoj sluchového vnímání. Sluchová paměť.
- Rytmizace říkanek, dechová a koordinační cvičení.
- Vhodné didaktické pomůcky a hry, zásady pro práci s nimi.
Obsah akce:
Přípravné předčtenářské období a jeho význam je mnohdy podceňovanou kapitolou. Ideální je, když se přípravě věnují už děti v rámci posledních ročníků MŠ/v přípravných třídách. Na začátku 1. třídy je ale vždy potřeba ověřit si dovednosti dětí a věnovat dostatek času docvičení problematických jevů. Ověřené činnostní postupy vám umožní látku nejen vyvodit, ale také dostatečně procvičit, zaujmout žáky a souběžně rozvíjet jejich klíčové kompetence.
V rámci výkladu si všiměte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce.
- Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.