Co je pro připojení ke schůzce (webináři) třeba? V jakém prostředí proběhne?

Jste přihlášeni na náš webinář a nevíte, co se bude dít, jaké technické vybavení potřebujete, jak se pobybovat ve webinářovém prostředí? Není třeba se děsit. Naše webináře probíhají v nenáročném on-line prostředí LIVE WEBINAR. Podrobnosti obdržíte mejlem den před akcí.

Sdílet na Facebooku

Co budete potřebovat?

K připojení ke schůzce potřebujete samozřejmě přístup k internetu přes zařízení s minimálně reproduktorem. Doporučujeme sledovat webinář přes PC s pevným internetem pro lepší kvalitu přenosu. Technicky je sledování možné i přes tablet nebo telefon, ale zde si neuděláte potřebný printscreen (nutný pro financování Vaší účasti z projektů).

V případě didaktických školení Vám můžeme také předem zaslat seznam pomůcek, s kterými na webináři budeme pracovat. Jde o běžně dostupné věci jako pastelky, rýsovací potřeby, papíry, pet víčka nebo listy k vytištění, které budou připojeny. Doporučujeme si vše připravit a dané aktivity si s námi vyzkoušet. Budou se Vám pak lépe pamatovat a pochopíte, kde při nich mohou mít žáci potíže.

Link/odkaz na webinář

Dále musíte znát internetovou adresu "místa", kde se webinář bude přenášet, takzvaný link či odkaz. Pomocí něj se ke schůzce/webináři připojíte. Zasíláme jej obvykle den předem na kontaktní e-mail zadaný v přihlášce. Přijít může až odpoledne/v podvečer. 

POZOR! je možné, že Vám e-mail s odkazem spadne do složky Spam, Hromadná apod. (stává se to zejm. u školních e-mailových domén). Zkontrolujte si tedy všechny složky pošty/vyhledejte dle odesilatele (info@tvoivaskola.cz/ produkce@tvoivaskola.cz). V případě, že v den konání odkaz v poště nedohledáte, kontaktujte nás a pošleme Vám zprávu znovu/jinam. Ideálně se s námi spojte již dopoledne. Doporučujeme zavolat nám v okamžiku, kdy sedíte u PC. Váš požadavek pak můžeme vyřídit okamžitě a máme jistotu, že jste již zprávu v pořádku obdrželi.

Více k linku a přihlašování na webinář zde.

Webinářové prostředí

Naše webináře probíhají v nenáročném prostředí LIVE WEBINAR. V mimořádných případech může proběhnout v GOOGLE MEET nebo MICROSOFT TEAMS, ale aktuálně je nevyužíváme. 
Doporučujeme nenechávat připojení na poslední chvíli, ale přihlašovat se cca 5 min. předem.

V případě potíží se na nás můžete obrátit, ideálně telefonicky. (Těsně před zahájením webináře se věnujeme jeho administraci, na e-maily v tomto okamžiku nejsme schopni reagovat obratem). Pokusíme se zjistit příčinu problému a nasměrovat Vás k jeho odstranění.

LIVE WEBINAR

Spustíte kdekoli, probíhá v prohlížeči, žádnou aplikaci nestahujete.
Účet nezakládáte.
Po kliknutí na odkaz se pouze podepište CELÝM JMÉNEM a potvrďte (OK).
Na schůzce není nutně třeba nic řešit, nastavovat. Hlasitost si upravte na svém zařízení, můžete využít chat.

Pokud chcete vědět, jak prostředí vypadá a co kde najdete, před každým webinářem od nás dostanete stručný přehled, návod.

Chcete-li více k nastavení a technické potíže, koukněte sem.

26. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.

Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků. 

Těšte se na:

  • Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
  • Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
  • Aktuální pedagogická diagnostika:
    • Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
    • Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
    • Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
    • Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?

17. 3. 2025, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

asistent pedagoga
Rodiče
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.

V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.

Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali… 

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.

Další připravená setkání:

25. 3. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
Speciální pedagog

Anotace:

Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.

Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků. 

Těšte se na:

  • Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
  • Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
  • Aktuální pedagogická diagnostika:
    • Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
    • Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
    • Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
    • Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Názorná pomůcka pro výuku matematiky, určená pro zavěšení do třídy. Učitelům se osvědčilo…

Dostupnost Skladem
165 Kč
- ks +

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v…

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 3. a 4. roce výuky

Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 3.–4. roce výuky na ZŠ. V…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."

více

"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více