Upozorňujeme, že pokud nejste přihlášen pod svým jménem, nebo Vás nedohledáme v prezenční listině z jiného důvodu a nezareagujete na výzvu ke kontaktování nás, bude Vaše připojení ukončeno.
Pokud je vás přihlášeno z jedné školy více a sledujete webinář z jednoho zařízení, napište do chatu jména všech přítomných! Ať můžeme při kontrole prezence označit všechny přítomné.
Hradí-li Vám školení zaměstnavatel, také si nezapomeňte udělat printscreen obrazovky s Vašim jménem (napište něco do chatu a jméno se zobrazí) a spotní lištou monitoru (vpravo dole najdete údaj o aktuálním datu a čase). Ve škole ho po Vás mohou vyžadovat, i když Vám to předem nesdělili. Zpětně již není možné jej vyhotovit!
Zvuk
Po přihlášení máte svůj mikrofon a kameru vypnutou. Většina schůzek účastníkům zapnutí ani nedovoluje, případně lektor zapnutí mikrofonů umožní až v prostoru pro dotazy. Zapněte si jej, jen pokud budete chtít komunikovat s lektorem. Zapnutí kamery nikdy nevyžadujeme.
Máte-li potíže se zvukem, zkontrolujte nastavení reproduktorů jak v zařízení, na kterém schůzku sledujete (nastavení zvuku PC/telefonu), tak zkontrolujte nastavení i v prohlížeči-můžete mít vypnutý zvuk webu/karty.
Vyzkoušejte otevřít si v prohlížeči ještě např. Youtube, zda Vám běží zvuk v pořádku tam, nebo problém přetrvává. Pokud zvuk nejede ani tam, bude pravděpodobně problém ve výchozím nastavení zvuku. Zkontrolujte správné propojení s reproduktorem/sluchátky a jejich zapnutí a hlasitost. Máte-li např. zapojen externí mikrofon s integrovanými reproduktory, které ale nevyužíváte, může Vaše zařízení využívat tyto reproduktory a je potřeba v nastavení zvuku zařízení v příslušném rozevíracím seznamu zvolit požadovaný reproduktor.
Pokud na jiné stránce zvuk jede, bude pravděpodobně vypnut zvuk záložky v prohlížeči. Klikněte pravým tlačítkem myši na záložku probíhající schůzky a zvolte "zapnout zvuk webu/karty".
Zaseknutí prezentace/obrazovky, náhlá ztráta zvuku apod.
Pokud lektor spouští prezentaci a Vám se během výkladu "zasekne" a vidíte stále to stejné, nebo vypadne zvuk a neslyšíte výklad či dojde k jiné technické poruše, doporučujeme nejprve např. v chatu ověřit, zda ostatní vidí/slyší vše dobře. Většinou jde o lokální problém na jednotlivém zařízení. Pokud by byl problém plošný, informujte lektora (může mít např. vypnutý mikrofon), případně volejte do kanceláře. Pokud jsou potíže individuální, aktualizujte si prohlížeč (klávesa F5), nebo se ze schůzky odpojte a znovu připojte. Zatím se tím problém vždy vyřešil. Pokud by přesto nějaké potíže přetrvávaly, kontaktujete kancelář.