Didaktické hry s násobilkou a dělením

9. 4. 2025, zahájení v 14:00

16 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

FZŠ Olomouc, Hálkova 4

akreditace MŠMT 25225/2016-2-791

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
asistent pedagoga

Kurz se uskuteční 9.4.2025 od 14:00 do cca 17:30. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.

1 380 Kč

Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Soubor postupů vhodný pro žáky s poruchami učení i pro žáky nadané

Kurz předkládá mnohaletou praxí prověřený, smysluplný a praktický soubor činnostních postupů do výuky matematiky v 1. a 2. ročníku. Umožní Vám žáky zaujmout, zdárně jim předat základní učivo i rozvíjet jejich klíčové kompetence. Vy i vaši žáci můžete ve výuce zažívat radost a pocity spojené s úspěchem. Předávaný soubor žákovských činností Vám zároveň skvěle poslouží při práci s žáky s poruchami učení, a to při nápravách i při jejich předcházení.

Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcky Karty a šablony pro činnostní učení M 3 v ceně 185 Kč. 

Obsah akce:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M3
  • Numerace
  • Pomůcka mřížka s kolečky a její využití při činnostech v matematice.
  • Tvoření slovních úloh s názorem.
  • Činnosti s pomůckou „Karty s čísly“.
  • Průběžná zpětná vazba, základy kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k  učení, a kompetence sociální.
  • činnosti a hry na obchod s didaktickou pomůckou Papírové peníze. Vyplácení, rozměňování, vracení. Obchodování a dramatizace.
  • Činnosti s číselnou osou.
  • Didaktická pomůcka „Kostka“ a její využití při činnostech v matematice.
  • Náměty pro individualizaci ve výuce samokontrolu a sebehodnocení žáků. Postupné rozvíjení kompetence komunikativní a kompetence k řešení problémů.
  • Další didaktické pomůcky a hry pro individualizaci výuky
  • Mezipředmětové vztahy.
  • Rozšíření číselného oboru do 100 za použití pomůcky (desítky koleček) mřížka s kolečky.
  • Objevování násobení – činnostní vyvození násobilky z opakovaného sčítání.
  • Počítání do 100 – opakování v peněžním modelu, obchodování.
  • Slovní úlohy – hry s penězi.
  • Komunikace ve výuce – tvoření otázek žáky, formulace odpovědi.
  • Procvičování představ „několikrát více, o několikrát méně“.