Aktuální termíny kurzů

Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.

Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.

ČJ

11. 11. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Webinář nabídne pomoc pedagogům při přípravě dětského sólového přednesu (od výběru textu, přípravy, po závěrečné vystoupení). Poskytne inspiraci a dobré rady, jak na recitaci. Řekneme si, co je přednes a co přednes není, co je přednesu blízké. Ukážeme si, jak pomoci dětem, které chtějí recitovat. Dětský přednes jako dlouhodobý tvořivý proces, budeme se společně prakticky zabývat výběrem textu, nastíníme si některé možné metody práce s textem. Zamyslíme se, jak vybrat správného recitátora a správný text, proč je nutný rozbor textu, a jak při něm postupovat (úprava textu pro přednes). Ukážeme si, jak postupovat při výstavbě recitačního vystoupení a co k němu patří (např.mimoslovní výrazové prostředky). Proběhne také diskuze o dalších problémech dětského přednesu.

Webinář se pokusí odpovědět na otázky:

  • Jak a kde hledat text a který je ten pravý?
  • Je lepší próza nebo poezie?
  • Jak přistupovat k rozboru textu?
  • Jak ho upravit pro přednes, jak škrtat?
  • Proč vůbec recitovat?
  • Jaké prostředky zvolit, aby byl přednes sdělný pro publikum a poutavý zejména pro mne samého?
  • Můžu se při přednesu hýbat a dělat gesta?
  • Jak pomoci recitátorovi, když je jeho přednes monotónní a nesdělný?
  • A další...
VV

12. 11. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Naučte sebe i žáky kreslit lidské tělo různými postupy a technikami!

Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách nebo při výuce dospělých.

Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Využití různých technik při výtvarném ztvárnění lidské postavy
  • Nabídka konkrétních činností, postupů a námětů, které nenásilně rozvíjejí výtvarné dovednosti a výtvarnou sebedůvěru 
  • Jak se projevují stereotypy ve výtvarném vyjadřování
  • Proč je důležitý respekt k věku dětí
  • Význam individualního přístupu
  • Jednoduché a užitečné pomůcky do výuky
VV

19. 11. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Barevné vyjadřování ve výtvarné výchově otvírá mnoho možností jak kultivovat u dětí vztah k okolnímu světu. Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách nebo při výuce dospělých.

Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Příklady barevného vyjadřování při výuce výtvarné výchovy
  • Základy barevného vyjadřování: míchání barev, komplementární barvy.
  • Barva v ploše i v linii. Barva a pocity. Barva a smysly.
  • Barevné techniky.
  • Míchání barev a trocha teorie :-)
  • Co je to podmalba
  • Jaký je rozdíl mezi kresbou a malbou
  • Obrys ano či ne 
  • Barevné techniky a jejich možnosti
  • Jednoduchá cvičení pro seznámení s barevnými technikami
540 Kč

24. 11. 2025, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Anotace:

Připravili jsme blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou určený široké veřejnosti.

V rámci třetího setkání se spolu s ním podíváte na problematiku dospívání a komunikace s dospívajícími.

Prepuberta, puberta a adolescence jsou nejpodceňovanější období v životě dětí. Je to věk velmi křehkých a zranitelných osobností, i když se tváří, že tomu je naopak. Jak děti provést do dospělosti a co nejméně je zranit? To se dozvíte na naší přednášce.

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii školního věku a adolescence.

Další připravená setkání:

AJ

25. 11. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Webinář nabízí soubor aktivizujících postupů, je dopněn o praktické ukázky.

 Na akci zazní zejména:

  • postřehovací, pohybové, paměťové a aktivizační hry pro rozmluvení
  • efektivní výuka jazyků dětí mladšího školního věku, zásady přirozené výuky jazyka
  • hry na zapojení všech smyslů
  • praktické tipy a triky pro rozvoj správné výslovnosti
  • tipy, postřehy a náměty pro prezenční výuku, na zajímavé aplikace, rozcestníky a webové stránky
  • zásady činnostního učení
  • rozvoj klíčových kompetencí

Můžete se těšit na:

  • zásady přirozené výuky jazyka, efektivní výuka dětí mladšího školního věku
  • ukázky postřehovacích a pohybových her, interaktivních aplikací, nástrojů, webových stránek a rozcestníků
  • ukázka práce s videem
  • hry na zapojení všech smyslů
  • motivace a způsoby hodnocení
  • praktické tipy a triky pro správnou výslovnost
  • zásady činnostního učení
  • prostor pro diskuze, vzájemné sdílení dobré praxe

Určeno:

pedagogům 1. stupně ZŠ a učitelům angličtiny

VV

26. 11. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Webinář nabízí příklady her doplňující běžné hodiny výtvarné výchovy. Webinář se věnuje možnostem výuky dětí cca od 1. do 9. třídy, ale postupy jsou využitelné i při výuce Vv na středních školách.

Pojďte se s námi inspirovat! Seminář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Význam zážitku ve výtvarné výchově. Výtvarné desetiminutovky.
  • Hra jako zpestření programu výtvarných aktivit. Výchovný a vzdělávací význam her.
  • Hra jako jeden z možných způsobů sebereflexe. Hra jako forma hodnocení.
předchozí 1 2 3 4 5 6 další