Petržela Marian

Pedagog, hudebník, lektor, mentor, příležitostný dobrovolník v neziskovém sektoru a terapeut.

Narozen v Praze, kam se po dekádě působení v zahraničí s lehkým srdcem vrátil.

Své profesní zkušenosti z Tanzánie, Finska, Belgie a Lucemburska si přináší do České republiky a neváhá je použít, ani se o ně podělit. 

Jeho záliby jsou hraní i poslech hudby, vysokohorská turistika, lezení, voda a vše s ní spojené, yoga a čtení fantasy.

S Tvořivou školou je propojen od začátků své kariéry po vystudování pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2006).

Je ženatý a má dvě děti.

Aktuální akce lektora

2. 4. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Anotace:

Systemicky čistá komunikace spolu s dobře nastaveným vnitřním postojem tvoří základ dobrého vztahu učitele s žáky a stejně tak s jejich rodiči. Ale také s kolegy, vedením školy a koneckonců i každým, s kým přijdeme do styku.      

Kurz seznamuje s metodou nenásilné komunikace, ukazuje nejčastější komunikační chyby a předkládá smysluplné a důstojné řešení konfliktních situací.

Zajímává Vás, jak se s druhými úspěšně domluvit, řešit případné konflikty, a přitom neublížit sobě ani ostatním? Neváhejte se přihlásit. Akce je vhodná pro všechny pedagogické i nepedagogické pracovníky.

    1 380 Kč

    9. 4. 2025, zahájení v 15:00

    4 vyučovací hodiny

    vhodné do šablon

    ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu

    1. stupeň ZŠ
    2. stupeň ZŠ
    ZUŠ

    Anotace:

    Všichni si školu bez šikany přejí, nikdo ji nemá. To je realita. Jde o citlivé téma ale nezavírejme před ním oči! Tím problém nezmizí.

    Čeká vás: 

    • vhled do toho, co je „za tím“
    • jak na šikanu nahlížet z pohledu systemické pedagogiky
    • jak řešit případ, když už nastane
    • jak ošetřit skupinu, aby v ní k šikaně vůbec nedocházelo

     Akce je vhodná pro všechny pedagogické pracovníky, výchovné poradce, vychovatele i další zájemce o tématiku.