Olbertová Andrea
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci, studijní obor Učitelství pro 1. st. ZŠ. Ve svém profesním životě jsem prošla všemi stupni vzdělávání, vyučovala jsem na střední škole, základní škole a nyní jsem na pozici ředitelky Základní školy Velehrad, okres Uherské Hradiště. Ráda se vzdělávám, zajímá mě metodika výuky jednotlivých předmětů, mezipředmětové vazby, ale také kurikulum vzdělávání jako celek. Absolvovala jsme kvalifikovaný kurz Koordinátor ŠVP a Základy mentorských dovedností. Při studiu koordinátora a při studiu profesního programu jsme se v závěrečných pracích zaměřila na koncepci školy, motivaci pedagogů a na školní vzdělávací program a jeho změny v závislosti na RVP.
Spolupracovala a účastnila jsem se projektu SYPO (Systém podpory profesního rozvoje ředitelů a pedagogů) v rámci NPI. Nyní jsem členkou krajského kabinetu Zlínského kraje a zároveň předsedkyní kabinetu Podpora kurikulární práce škol. Také jsem členkou Národního kabinetu projektu Kurikulum, NPI. V rámci těchto aktivit provádím lektorskou činnost Výuka online, Stáž pro pedagogy a ředitele Zlínského kraje, Práce v heterogenní třídě, Tvorba ŠVP v závislosti na změnách RVP. Pro NPI jsem školila budoucí koordinátory ŠVP v modulech Kurikulární reforma, kurikulární dokumenty a jejich inovace a Tvorba a úpravy ŠVP. Spolupracovala jsme s NPI a ČŠI při projektu Pilot 14 – pomoc ředitelům škol, které vyžadují zlepšení.
Zkušenosti mám i se zahraničními projekty Erasmus+. Při svých stážích se zaměřuji na styly pedagogického vedení a práci ředitele školy.
Snažím se vést kvalitní školu, která reaguje na proměny dnešního světa. Zároveň ale vychovává sebevědomé, vzdělané, tolerantní osobnosti, které se neztratí v dnešním zahlceném světě. Na změny v českém školství se dívám jako na příležitosti, volím cesty tak, aby vyhovovali žákům, pedagogům i rodičům.