Rozšiřování číselného oboru ve 4. a 5. ročníku

24. 9. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Webinář se uskuteční  24. 9. 2024 od 15:00 do cca 18:10.

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky (elektronický podpis). Více k webinářům zde.

1 210 Kč

Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy zvolte způsob platby na fakturu.

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 5 v ceně 185 Kč.

Na webináři se budeme zabývat zejména tématy:

  • Názorná představa o čísle.
  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M ve 4. a 5. ročníku.
  • Činnostní formy práce s číselnou osou.
  • Didaktická pomůcka nuly a číslice.
  • Pomůcka Papírové peníze.
  • Úsudkové počítání – řešení slovních úloh ze života a jejich obměny – jednoduché zápisy spojené s činnostmi.
  • Úlohy ze života vedoucí k rozvoji logického myšlení, obměny slovních úloh. Tabulky a grafy při řešení slovních úloh.

Obsah akce:

Rozšiřování číselného oboru ve 4. a 5. ročníku je základem pro analogické počítání v oboru velkých čísel. Látka je pro žáky v tomto směru zcela zásadní. Je důležité vytvořit dětem správnou a úplnou představu velkých čísel a zautomatizovat počítání s nimi.

V rámci webináře si všiměte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:

  • Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
  • Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
  • Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
  • Organizace sebekontroly žáků při výuce a samohodnocení.
  • Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce M.