Anglický jazyk činnostně – vstup do jazyka a první věty (webinář)
4. 2. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
webinář
akreditace MŠMT 28081/2022-4-1011
Webinář proběhne 4.2.2025 od 15:00 do cca 18:10.
Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.
Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky (elektronický podpis). Více k webinářům zde.
Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).
Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy není možná úhrada kartou-vyčkejte na fakturu!
Anotace:
Seminář je vhodný pro všechny angličtináře působící na 1. stupni ZŠ. Účastnici obdrží zdarma Pracovní karty a šablony pro činnostní učení AJ I v ceně 185,-.
Na akci zazní zejména:
- jak trénovat správnou výslovnost anglických slov
- tvorba a obměna krátkých vět - vzájemná komunikace mezi dětmi
- člen neurčitý a podstatné jméno
- tvorba množného čísla, numbers
- člen určitý
- zájmena it, they - náhrada za podstatná jména
- role písniček ve výuce jazyka
- procvičování slovní zásoby
- tvary slovesa být - zkrácené tvary
Obsah akce:
Výuka AJ je v prvních letech výuky opřená o "naposlouchávání" jazyka, učení se větných vazeb na základě jejich opakovaného používání v hodinách a v rámci jednoduchých písniček. Výuku stavíme na tom, abychom žáky nechali co nejvíce hovořit, psanou formu zpočátku trénujeme zejména pomocí skládání slov či opisem.
V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:
- Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
- Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
- Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
- Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
- Náměty pro projektové vyučování, komunikace při výuce.
- Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.