Prosíme, nikdy nevytvářejte objednávky nové s poznámkou, že tímto předchozí objednávku rušíte!
Objednávka akcí
V případě, že jste se přehlédli a zvolili jinou akci, než jste zamýšleli, nebo jste nuceni zvolenou akci změnit, kontaktujte nás telefonicky či mejlem. Pro komunikaci použijte idálně odpověď na zaslané potvrzení přijetí přihlášky či zařazení na akci a doplňte informace, na jakou akci se potřebujete přehlásit (minimálně název a datum konání).
Je-li potřeba změnit účastníka, více viz Vyslání náhradníka.
Objednávka e-shop
Pokud jste vyplnili chybně objednávku na e-shopu, potřebujete upravit počty, doplnit či odstranit nějakou položku, taktéž nás kontaktujte telefonicky (mejlem-využijte pro odpověď zaslané potvrzení přijetí objednávky). Nezapomeňte nám jednoznačně a srozumitelně upřesnit, čeho se má změna týkat. Objednávky z e-shopu zpracováváme obratem, je vhodnější nás tedy kontaktovat telefonicky, abychom již neměli objednávku zkompletovanou či dokonce na cestě.
Chybné osobní/kontaktní/doručovací údaje
Pokud si nejste jistí, nebo zjistíte, že jste v objednávce uvedli chybně Vaše osobní či kontaktní údaje, spojte se s námi viz výše a dořešíme, v systému upravíme. V případě chybné doručovací adresy se s námi spojte telefonicky a obratem, ať je ještě možné požadavek zapracovat.