Činnostní učení Aj ve 3. ročníku ZŠ

Webinář

2. 6. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Kurz se uskuteční 2. 6. 2025 od 15:00 do cca 18:10 hod.

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.

1 210 Kč

Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme automaticky na jeden doklad a započítáme slevu! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Tip: Webinář zařaďte do Šablon.

Nedosahujete s dětmi výsledků adekvátních vynaloženému úsilí? Zkuste úspěšnou a praxí ověřenou metodu činnostního učení Aj vytvořenou na míru pro české děti. Tento způsob výuky žáky nepřetěžuje a přináší výborné výsledky. Umožní vám žáky motivovat, zaujmout a naučit je anglicky tak, že na konci 5. ročníku bez potíží dosáhli dovedností používat cizí jazyk v souladu s Evropským referenčním rámcem – úroveň A1. Vy i vaši žáci můžete ve výuce zažívat radost a pocity spojené s úspěchem.

Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ, vycházejících z metodiky PhDr. M. Kelly. Kurz je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ. Lektory kurzu jsou vždy zkušení učitelé s desítkami let praxe.

Obsah akce:

– Přípravné období a motivace. Postupy osvojení jazykových dovedností, idea hlásek, pomůcky pro činnostní učení. Vztahy mezi výukou slovíček a výukou mluvnice. 

– Učebnice a posloupnost poznatků, větné vzory pro postupné pronikání do anglického jazyka. Činnostní výuka sloves to like, to have, to be. Využití didaktických her ve výuce (domino, karty s obrázky, smajlík). Práce s audionahrávkami na CD. 

– Metodická práce s učebnicí a pracovním sešitem Aj ve 3. ročníku. Logika ve výuce jazyka, kombinační princip jako základ mluvnice. Možnosti využití dosavadních poznatků, dovedností a schopnosti dětí, jejich rozvinutí a kombinování při přípravě čtení, osvojování slovní zásoby. Větná stavba germánských jazyků. 

– Vztah dětí k angličtině, jak je motivovat. Rozbalování kompetence k učení. Vzájemná komunikace a rozvoj kompetence sociální.