Didaktické hry s násobilkou

násobilka a dělení v oboru násobilek

7. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Webinář se uskteční v úterý 7. 1. 2025 od 14:00 do cca 17:15. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky (s e-podpisem). Více k webinářům zde.

1 210 Kč

Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! Pro uplatnění slevy není možné hradit kartou, vyčkejte na fakturu.

Anotace:

Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 3 v ceně 185 Kč. 

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M.
  • Činnostní názorné vyvození násobení, vhodné didaktické hry k procvičování a automatizaci spojů.
  • Vyvození dělení. Samostatné vyvození dělení se zbytkem.
  • Násobení a dělení čísel zakončených nulami.
  • Slovní úlohy a úsudky s násobilkou a dělením na téma matematika kolem nás. Jednoduché zápisy slovních úloh.
  • Názorná představa o čísle. Didaktická pomůcka nuly a číslice. Činnostní formy práce s číselnou osou.

Obsah akce:

Násobilka je pro většinu žáků nejtěžším učivem M na 1. stupni ZŠ. Její pochopení a dostatečné procvičení je základem pro výuku matematiky v následujících ročnících. Ověřené činnostní postupy vám umožní násobilku nejen vyvodit, ale také dostatečně procvičit, zaujmout žáky a souběžně rozvíjet jejich klíčové kompetence.

V rámci výkladu si všimněte, jakým způsobem lektor používá, věnuje se:

  • Pozitivní způsoby hodnocení žáků.
  • Práce s chybou. Zpětná vazba. Diferenciace ve výuce.
  • Prvky kritického myšlení, využití samokontroly, individualizace.
  • Organizace samokontroly žáků při výuce a sebehodnocení.
  • Náměty pro projektové vyučování, využití mezipředmětových vztahů.
  • Komunikace při výuce.
  • Rozvíjení kompetence pracovní, komunikativní, kompetence k učení, kompetence k řešení problémů a kompetence sociální.