Olišarová Hana
Jmenuji se Hana Olišarová a střední školu jsem vystudovala v ekonomickém směru. Už od prvního ročníku střední školy, mi bylo jasné, že tudy cesta pro mě nevede. Přesto jsem úspěšně ukončila střední školu maturitou a hledala životní uplatnění, které mě bude naplňovat. To jsem našla až po mateřské dovolené, kdy se mi naskytla možnost „zaskakovat“ ve školní družině a tak jsem objevila nový svět a školství se stalo mojí prioritou.
Pedagogické vzdělání
- Vysoká škola manažerská ve Varšavě, specializace – učitelství pro mateřské školy a učitelství 1. stupně, magisterské studium (2018)
- Univerzita Jana Amose Komenského s.r.o., Speciální pedagogika – vychovatelství, Speciální pedagogika, bakalářské studium (2016)
Praxe
20. 10. 2008 – 2019 – Základní škola a Mateřská škola Chocerady
pracovní zařazení:
- vychovatelka ve školní družině
- učitelka 1. stupně
- učitelka 2. stupně
2019 – dosud Základní škola T. G. Masaryka Mnichovice okres Praha – východ
- učitelka 1. stupně
Absolvované kurzy
- 2023 Hodnocení ukrajinských žáků na ZŠ
- 2021 Žák s podpůrnými opatřeními, komunikace s AP a s rodiči žáků – letní škola TŠ
- 2021 Distanční výuka
- 2021 Nakoučuj si svého žáka
- 2021 Zločin ve škole I a II
- 2020 Činnostní učení ve výuce matematiky ve 3. ročníku – letní škola
- 2019 Netradiční pomůcky v hodinách matematiky a českého jazyka
- 2019 Činnostní učení Čj ve výuce 4. – 5. ročníku – letní škola TŠ
- 2018 Aritmetika v Hejného metodě pro 1. – 3. ročník ZŠ
- 2018 Respektovat a být respektován
- 2018 Činnostní učení ve výuce matematiky ve 4. a 5. ročníku – letní škola TŠ
- 2012 Posuzování kvality vzdělávání II. – Strategie vzdělávání v současné škole
- 2011 Syndrom vyhoření
- 2010 Posuzování kvality vzdělávání I. – Cesta od tradičního vyučování efektivnímu učení
Aktuální akce lektora
26. 11. 2024, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
25. 3. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?