Hublová Pavlína

Vystudovala střední pedagogickou školu - obor vychovatelství, vyzkoušela si roli vychovatelky i vedoucí vychovatelky školní družiny. Dálkově vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze, obor 1. stupeň.

Během své další pedagogické praxe absolvovala řadu kurzů činnostního učení Tvořivé školy se zaměřením na 1. stupeň. Z dalšího vzdělávání jmenujme účast na konferencích Počítač ve škole, semináře Efektivní využití interaktivní tabule ve výuce a Didaktické hry v matematice, elearningový kurz Tvorba a realizace IVP mimořádně nadaného žáka.

Je spouautorkou učebnice a pracovního sešitu Člověk a jeho svět pro 4. ročník nakl. Didaktis a metodiky kurzu Tvořivé školy Činnostní výuka AJ ve 3. ročníku. Je autorkou Metodických návodů ke kurzu IT a PC na základní škole. 

motto:  “Aktivní a smysluplné vyučování ve spojení s moderními technologiemi je jedinou cestou k budoucnosti.”

Z hodnocení absolventů:

  • Děkuji moc za inspirativní webinář, jsem nadšená, jdu více a více do IT. Běžné aktivity zkusím propojit s ICT. Díky LD
  • Děkuji moc za velmi přínosný webinář. Poznačila jsem si spoustu nápadů, odkazů. Ujistila jsem se, že mnoho věcí ve výuce běžně děláme, jen jsme si je možná nespojili s novými termíny.
  • Naprosto inspirující. Ráda bych využila i dalších webinářů s Vámi. QR kod, animace, Jop, padle, ebezpeci, aj. Super!
  • Velké díky!!! Více takových jako jste vy.

Aktuální akce lektora

Digitální technologie ve výuce na 1. stupni ZŠ

Nebojme se tabletů v rukou žáků

7 050 Kč

4. 8. 2025, 5. 8. 2025, 6. 8. 2025, 7. 8. 2025

24 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

ZŠ Praha 6, Na Dlouhém lánu 555/43

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol
Vychovatel

Anotace:

Digitální technologie už jsou běžnou součástí života našich žáků. Také jsou nově integrovány v RVP ZV do jednotlivých předmětů. Pro pedagogy 1. stupně ZŠ i další zájemce jsme tedy připravili tento intenzivní kurz.

Úkolem učitele na 1. stupni je využívat tablety/mobily tak, aby:

  • aktivity byly smysluplnou součástí běžných hodin ve většině předmětů na 1. stupni
  • využívané nástroje, aplikace a online zdroje byly snadno dostupné a ovladatelné s ohledem na věk a dovednosti žáků
  • rozvíjel u žáků digitální kompetence v souladu s požadavky RVP ZV
  • příprava na využití digitálních technologií nebyla dlouhá a náročná
  • práce s tablety/mobily mohla být běžnou součástí výuky napříč různými předměty
  • digitální technologie pomáhaly při individuálním učení žáků

Těšte se na:

  • praktické ukázky konkrétních výukových lekcí (vyzkoušíte si role žáků a současně si pak projdete s lektorkou postup tvorby lekce krok za krokem z pozice učitele)
  • objevování online aplikací, které vám usnadní přípravu, a tvorbu konkrétních výukových podkladů (Digiscreen, Digipad, Lumio, Blooket)
  • tvorbu pracovních listů s QR kódy, které můžete rozdat žákům k procvičování učiva
  • sestavování a sdílení příprav pro tematickou výuku s tablety/mobily

Letní škola předkládá jak potřebné informace, tak možnost aktivního odpočinku, relaxace a „dobití baterií“.