Repelentní náramek proti komárům a klíšťatům - černý

Chystáte se na toulky přírodou, na rozkvetlé louky, do lesů a hor, k jezerům a rybníkům, kempovat, chatařit či tábořit?

Nebo se vydáte do exotických krajin, k moři? Rozhodně si na Vaše toulky pořiďte tento dlouhodobě účinný náramek proti komárům a klíšťatům s esenciálními oleji a účinností až 8 týdnů!

NÁRAMEK PROTI KOMÁRŮM A KLÍŠŤATŮM S PŘÍRODNÍ REPELENTNÍ LÁTKOU - GERANIOL vysoký repelentní účinek > 85 %.

Schváleno Ministerstvem zdravotnictví ČR

Dostupnost Skladem
149 Kč
včetněDPH 21%

Cena bez DPH 123 Kč

- ks +

Další informace

Popis:

Vysoce účinný ochranný prostředek obsahuje velmi účinné složky odpuzující komáry a klíšťata. Aktivní složka náramku se uvolňuje postupně, nepřetržitě a s dlouhotrvajícím ochranným účinkem. Již nemusíte na sebe používat postřiky, které působí jen na krátkou dobu. Patentovaná technologie ve spolupráci s francouzskou firmou G3D Lyon.

Obsahuje přírodní éterické oleje z pelargónie a citronelly s vysokým podílem repelentní složky (Geraniol) odpuzující hmyz. Náramek s esenciálními oleji je účinný ochranný prostředek proti komárům a klíšťatům. Je vysoce efektivní proti komárům z řádu Aedes albopictus, Culex pipiens, Anopheles gambiae a klíšťatům Ixodes ricinus, které by mohli způsobit zdravotní potíže.

Repelentní složka náramku se uvolňuje postupně, nepřetržitě a s dlouhotrvajícím intenzivním účinkem po dobu minimálně 4 týdnů.

Složení: Geránium (CAS No 106-24-1) 1,5% m/m (14 g/kg). Obsahuje: Geraniol, (R)-p-mentha-1,- 8-dine, Alpha pinene. Doba použitelnosti: okamžitý účinek. Při běžném nošení efektivně působí minimálně 4 týdny po vyjmutí z obalu.

Výrobek má účinnost až 8 týdnů, pokud je při nepotřebě uložen v zakoupeném originálním obalu (nepropustném sáčku).

Doporučení: V infikovaných rizikových zónách se doporučuje měnit náramky každé 2 týdny pro udržení maximální účinnosti a též se doporučuje nosit 2 náramky na zápěstí a protilehlém kotníku. V nebezpečných oblastech výskytu doporučujeme náramek měnit po 3–4 týdnech. Nošení náramku v rizikových oblastech neznamená, že se nemají dodržovat doporučení lékaře.

Návod na použití: Připevněte náramek na zápěstí a (nebo) kotník. Náramek je vynikající ochranný repelentní prostředek při vycházkách přírodou, ale i doma, v práci anebo při pobytu na zahradě. Je vhodný i pro exotické pobyty. Náramek není vhodný do vody. Účinky se tak výrazně snižují.

Bezpečnostní opatření: nepoužívejte u dětí mladších 3 let, u kterých je větší nebezpečí sacího reflexu. Náramek je případně možno umístit na postranici postele, kočárek, na nosič dětí aj., ale vždy je nutné dodržovat, aby byl mimo dosah dítěte. V případě požití se nesnažit o zvracení, ale okamžitě vyhledat lékaře a ukázat mu obal a nebo štítek výrobku. V případě nutnosti kontaktujte toxikologické centrum – tel.: 224 914 575, 224 919 293. Na Bojišti 1, 128 08 Praha 2.

Podmínky skladování: skladujte na chladném a suchém místě, chráněném proti přímým slunečním paprskům a mimo dosah tepelného zdroje. Uchovávejte v původním obalu.

Dostupné barvy: modrá, zelená, černá , růžová

Velikost: 270 mm/nastavitelná

Výrobce: Hanna Maria Therapy

Související produkty

26. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.

Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků. 

Těšte se na:

  • Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
  • Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
  • Aktuální pedagogická diagnostika:
    • Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
    • Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
    • Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
    • Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?

17. 3. 2025, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

asistent pedagoga
Rodiče
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.

V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.

Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali… 

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.

Další připravená setkání:

25. 3. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
Speciální pedagog

Anotace:

Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.

Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků. 

Těšte se na:

  • Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
  • Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
  • Aktuální pedagogická diagnostika:
    • Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
    • Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
    • Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
    • Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Demonstrační soubor číslic a koleček - 11 barevných obrázků

Názorná pomůcka pro výuku matematiky, určená pro zavěšení do třídy. Učitelům se osvědčilo…

Dostupnost Skladem
165 Kč
- ks +

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

Pirátská abeceda - didaktická hra pro 2 - 4 hráče NOVINKA

NOVINKA! Vzdělávací a přitom i zábavná hra na procvičení čtení písmen v češtině a…

Dostupnost Skladem
278 Kč
- ks +

Početní divadélko (NOVINKA)

Početní divadélko (NOVINKA)

Originální didaktická hra pro uvedení dětí do počtářského světa.

Dostupnost Skladem
279 Kč
- ks +

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v…

Angličtina činnostně III. - soubor postupů pro výuku gramatiky a řeči v 3. a 4. roce výuky

Tento soubor činnostních postupů je vytvořený pro výuku Aj ve 3.–4. roce výuky na ZŠ. V…

Dostupnost Skladem
185 Kč
- ks +

Reference

"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."

více

"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!

Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."

více

Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!

Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.

více