Role třídního učitele
webinář pro pedagogické pracovníky
OBSAZENO! Další termín 20.5.2025
Webinář se uskuteční 9.1.2025 od 14:00 do cca 17:15 hod.
Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.
Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.
Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).
Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.
Anotace:
OBSAZENO! Další termín 20.5.2025
Kurz je určen zejména pedagogům zastávajícím roli třídního učitele, a to jak na ZŠ, tak na dalších typech škol. Přínosný může být také pro výchovné poradce nebo vedení škol. Je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy.
Na webináři se můžete těšit na tato témata:
- význam formální autority pro prostředí školy
- klíčový vliv třídního učitele na klima a vztahy ve třídě
- rozdíly v přístupu ke třídám podle věku
- komunikace třídního učitele se třídou
- komunikace třídního učitele s rodiči
- komunikace třídního učitele s ostatními pedagogy
- specifika práce třídního učitele/učitelky
- specifika práce třídního učitele podle složení třídy
Obsah akce:
Role třídního učitele je klíčová a mnohdy nedoceňovaná. Jedním z cílů webináře je vyzdvihnout její důležitost a ukázat třídním učitelům, jakým způsobem mohou tuto roli zastávat efektivně, smysluplně a úspěšně a cítit se v ní přitom dobře.
Webinář je veden formou přednášky s možností kladení dotazů ze strany účastníků.
Lektor: Mgr. Jiří Halda
Mgr. Jiří Halda je speciální pedagog, lektor a rodinný terapeut. Orientuje se na poruchy chování a učení a rodinné vztahy. To, že poruchy vychází z chybných rodinných vzorů, je dávno známo. Proto je problém dítěte vždy problémem celé rodiny. Orientuje se tedy na rodinu jako organismus, kde má být všem dobře a všichni si mají být jisti svým místem.
Říká o sobě: Zaměřuji se především na problematiku výchovy dětí, předškolní zralosti a procesů učení. V personálním poradenství se specializuji na vztahy, vnitřní ladění a osobnostní náhled. Jsem zneklidněn rozpadem pravidel ve výchově, ve vztazích a v rozbředávání motivace lidí dělat cokoliv v životě s chutí a snažím se být v tomto oboru prospěšný. Jsou to obory, které se vzájemně doplňují. Jsem vášnivý, ale nedostatečně nadaný kytarista, průměrný, ale snažící se manžel a mým hlavním koníčkem je kombinace válení a povalování.