Vedení dialogu a konstruktivní konverzace
webinář pro pedagogické pracovníky
Seminář se uskuteční 3.4.2025 od 14:00 do cca 17:15 hod.
Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.
Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky. Více k webinářům zde.
Cena 1190 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).
Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky! Pro uplatnění slevy není možné hradit akci kartou, vyčkejte na fakturu.
Anotace:
Kurz je určen primárně všem pedagogickým pracovníkům, různých stupňů vzdělávání a typů škol. Velmi jej doporučujeme výchovným a kariérovým poradcům, speciálním pedagogům a vedení škol. Přínosný může být také pro asistenty pedagoga.
Na webináři se můžete těšit na tato témata:
- vnitřní dialog a co s ním
- budování zpětné vazby
- citová neutralita a konvence při dialogu
- asertivní naslouchání a asertivní dialog
- komunikace s nezralým rodičem
- zásady vedení dialogu a vytváření vztahu
- specifika vedení dialogu s dětmi, dospívajícími a dospělými
Obsah akce:
Pedagogové, krom vzdělávání jako takového, tráví značnou část svého profesního času komunikací. Ať už s žáky, kolegy nebo rodiči. Je pro ně tedy velmi důležité umět komunikovat dobře a pro ostatní srozumitelně. V dnešní době by také mělo patřit k základní výbavě pedagoga zvládání komunikace v emočně náročných situacích. A právě to je jedním z cílů webináře.
Webinář je veden formou přednášky s možností kladení dotazů ze strany účastníků.
Lektor: Mgr. Jiří Halda
Mgr. Jiří Halda je speciální pedagog, lektor a rodinný terapeut. Orientuje se na poruchy chování a učení a rodinné vztahy. To, že poruchy vychází z chybných rodinných vzorů, je dávno známo. Proto je problém dítěte vždy problémem celé rodiny. Orientuje se tedy na rodinu jako organismus, kde má být všem dobře a všichni si mají být jisti svým místem.
Říká o sobě: Zaměřuji se především na problematiku výchovy dětí, předškolní zralosti a procesů učení. V personálním poradenství se specializuji na vztahy, vnitřní ladění a osobnostní náhled. Jsem zneklidněn rozpadem pravidel ve výchově, ve vztazích a v rozbředávání motivace lidí dělat cokoliv v životě s chutí a snažím se být v tomto oboru prospěšný. Jsou to obory, které se vzájemně doplňují. Jsem vášnivý, ale nedostatečně nadaný kytarista, průměrný, ale snažící se manžel a mým hlavním koníčkem je kombinace válení a povalování.