Vybraná témata "nové" informatiky na 1. stupni ZŠ (webinář)

7. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT 28635/2022-4-1012

1. stupeň ZŠ

Webinář se uskteční 7. 2. 2025 od 15:00 do cca 18:10. 

Akce se uskuteční v prostředí LiveWebinar. Podrobnější informace zašleme přihlášeným den před spuštěním webináře. Pokud je v den konání nenaleznete v žádné složce pošty, kontaktujte nás.

Platné osvědčení o absolvování akce a obdržíte po uskutečnění akce elektronicky (elektronický podpis). Více k webinářům zde.

1 210 Kč

Cena 1090 Kč/os při účasti dvou a více osob z jedné školy (při společné fakturaci).

Účastníci se musí hlásit jednotlivě, při fakturaci je zahrneme na jeden doklad a započítáme slevu automaticky!

Anotace:

Na tomto webináři naučíme učitele 1. stupně ZŠ ve svých hodinách naplňovat digitální kompetence v jednotlivých předmětech. Ukážeme si, že se není třeba ničeho obávat – mnoho aktivit již v rámci činnostního učení známe, velkou část lze dělat i bez technologií a na výběr je mnoho inspirace různých úrovní.

Webinář je zaměřen primárně na praktické náměty, které lze integrovat do běžných předmětů na 1. stupni ZŠ a které jsou přizpůsobeny učitelům, kteří NEUČÍ předmět informatika.

Obsah akce:

Účastníci webináře získají odpovědi na otázky:

  • v jakém učivu se učíme konkrétně posoudit různá řešení problému,
  • ve kterých konkrétních činnostech ve vyučování naplňujeme digitální kompetenci a realizujeme dovednost rozdělit velký problém na několik menších dílčích problémů, které lze snadněji vyřešit,
  • ve kterých situacích a vzdělávacích oblastech se učíme plánovat a řídit jednotlivé činnosti,
  • ve kterých situacích a vzdělávacích oblastech se učíme pečlivě vytvářet a popisovat postupy, které spolehlivě vedou k nějakému cíli, i když je vykonává někdo jiný.

Účastníci webináře se seznámí s učivem, při kterém žáci identifikují problém a vybírají podstatná data pro jeho řešení, a s informatickým myšlením aplikovaným na jednoduchých a postupně stále složitějších úlohách.

A samozřejmě si rozšíří dovednosti smysluplné integrace moderních technologií do výuky a rozvíjení informatického myšlení žáků.