Aktuální termíny kurzů

Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.

Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.

Čtenářské dílny na ZŠ (webinář)

Zaměřeno na čtenářské lekce

1 210 Kč
ČJ

20. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ.  Volně navazuje na podzimní školení zaměřené na čtenářské dílny. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské lekce. Ukážeme si jiné příklady práce.

Na akci zazní zejména:

  • Rozvíjení vědomého čtenářství a vytváření kladného vztahu k vlastní četbě, motivace pro celoživotní učení.
  • Rozdíl mezi čtenářskou lekcí a dílnou čtení.
  • Prvky kritického myšlení, efektivnost, funkce a struktura vyučovací hodiny (využití třífázového vyučovacího modelu E-U-R).
  • Metody čtenářské gramotnosti a práce s textem (včetně odborného).
  • Záznamy z přečteného textu, vhodné náměty, ukázky a materiály.
  • Vzájemné sdílení.
  • Praktické ukázky.

 

540 Kč

20. 1. 2025, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

asistent pedagoga
Rodiče
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Anotace:

Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.

V rámci prvního setkání se spolu s ním můžete ponořit do dětské duše a prozkoumat emoční a sociální potřeby svých dětí.

Děti jsou odkázané na to, že rodiče vědí, co dělají. Účastníci se dozví, jak významné jsou rodičovské vlivy jako převaha, přijetí a pravidla. Dále jak významné je nepodcenit u dětí citovou a sociální zralost. 

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního a mladšího školního věku.

Další připravená setkání:

 

21. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

2020 Sudislav

Nastavte si své postoje vůči žákům a jejich rodičům tak, abyste se cítili v pozici učitele dobře. Tuto profesi lze zvládat s lehkostí i nadhledem. Řekneme Vám, jak na to. 

Tento seminář přináší zcela jedinečné informace o zákonitostech a silách, které mají bezprostřední vliv na to, jak se cítíte v práci, jak se vám daří v životě, a jaké jsou vaše vztahy s druhými lidmi (se žáky, jejich rodiči, kolegy, ale také se členy své rodiny). Jeho obrovským přínosem je, že vás bezpečně ochrání před syndromem vyhoření, protože ten kdo vyhoří, už nepomůže nikomu. Je to příležitost poznat hlubší příčiny problémů, získat potřebný nadhled a dosáhnout stavu, kdy se budete moci v práci i doma cítit spokojeně a v bezpečí.  

1 380 Kč
HV

24. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům hudební výchovy na 2. stupni základních škol, kteří chtějí modernizovat a obohatit své hodiny hudby tak, aby oslovily žáky ve věku 10–15 let. Kurz se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností a metodických přístupů, které podporují aktivní zapojení žáků, jejich zájem o hudbu a hlubší porozumění hudebním pojmům. Účastníci se seznámí s technikami, jak efektivně pracovat s hudebními styly blízkými dnešní mládeži, rozvinout schopnost vést kreativní hudební aktivity a získají inspiraci pro zapojení digitálních nástrojů do výuky avšak s ohledem na rizika dnešní doby.

V kurzu se pedagogové naučí:

●       jak strukturovat výuku pro žáky 2. stupně a udržet jejich pozornost,

●       jak propojit teorii s praxí pomocí rytmických, melodických a poslechových cvičení,

●       jak využívat moderní hudební technologie (aplikace, online nástroje) pro interaktivní výuku,

●       jak zapojit do výuky populární hudbu, filmovou hudbu a kulturní kontexty blízké studentům.

 

M

27. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

2. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro učitele matematiky působící na 2. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma hlavní pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M v 7. ročníku v ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní výuku M
  • Procenta.
  • Úlohy na poměr, přímou a nepřímou úměrnost.
  • Činnostní vytváření představy zlomku. 
  • Činnosti se žákovskou zlomkovnicí. Kruhový model zlomku.
  • Pomůcka nuly a číslice
  • Činnostní formy práce s číselnou osou.
  • Práce s geobordem.
  • Ukázka práce s kartami ANO, NE a A, B, C
AJ

28. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ a je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ.

 Můžete se těšit na:

  • Tipy na postřehovací, pohybové, paměťové a aktivizační hry.
  • Hry na zapojení všech smyslů.
  • Tipy, postřehy a náměty pro prezenční i distanční výuku.
  • Tipy na zajímavé aplikace, rozcestníky a webové stránky.
  • Diskuzi, vzájemné sdílení dobré praxe.
ČJ

28. 1. 2025, zahájení v 14:30

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 5 v celkové ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení ČJ v 5. ročníku.
  • Aktivní procvičování osoby, čísla, způsobu a času sloves
  • Vyvození způsobu sloves a náměty na činnosti
  • Rozlišování druhu přídavných jmen - hry pro jednotlivce, obměny pro skupiny se zaměřením na jednoduchá mluvní cvičení
  • Přísudek a podmět, aktivity k procvičení shody přísudku s podmětem

 

29. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol

Anotace:

Tento webinář se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a poskytuje účastníkům teoretické a hlavně praktické strategie pro efektivní podporu těchto žáků

Obsah webináře:

  1. Úvod do problematiky SVP:
    • Definice a legislativní rámec (vyhláška č. 27/2016 Sb.)
    • Typy speciálních vzdělávacích potřeb (SVP)
  2. Diagnostika a identifikace SVP:
    • Role školního poradenského pracoviště, pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
    • Proces diagnostiky, vypracování plánu pedagogické podpory (PLPP) a individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  3. Podpůrná opatření:
    • Stupně podpůrných opatření a jejich aplikace v praxi
    • Příklady konkrétních opatření a jejich implementace ve třídě.
  4. Metody a strategie výuky:
    • Diferenciace a individualizace výuky
    • Praktické techniky pro diferenciaci výuky a přizpůsobení učebních materiálů, aby vyhovovaly potřebám všech žáků
  5. Inkluzivní prostředí ve třídě:
    • Vytváření respektujícího prostředí pro všechny žáky.
  6. Komunikace s rodinou žáka s SVP
    • Principy efektivní komunikace s rodinou žáka se SVP
  7. Diskuze a sdílení zkušeností:
    • Příklady úspěšné praxe které ukazují, jak efektivně integrovat žáky se speciálními potřebami do běžného vzdělávacího prostředí.
    • Sdílení osvědčených postupů z praxe.

 

Webinář je určen učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

 

Webinář je vhodný pro učitele 1. a 2. stupně, asistenty, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele. Je určen také dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

Duševní hygiena a práce se stresem

webinář nejen pro pedagogické pracovníky

1 380 Kč

30. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Kurz je určen primárně všem pedagogickým pracovníkům, různých stupňů vzdělávání a typů škol. Přínosný může být také pro výchovné poradce, vedení škol, nebo asistenty pedagoga či jiné nepedagogické pracovníky. 

Na webináři se můžete těšit na tato témata:

  • specifika práce pedagoga
  • konkrétní profesní stresová zátěž
  • techniky na práci s tělem
  • techniky na práci s emocionálními potřebami
  • kognitivní možnosti duševní hygieny
  • sociální zapojení a společné aktivity
  • práce s akutním stresem
  • práce s chronickým stresem
  • základy wellbeingu

Činnostní učení na 2. stupni ZŠ

Kurz pro uzavřenou společnost

0 Kč

31. 1. 2025, zahájení v 9:00

4 vyučovací hodiny

ZŠ Trutnov, Mládežnická

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce určená pro ZŠ Trutnov, Mládežnická

Čtenářská gramotnost na 1. stupni ZŠ

Kurz pro uzavřenou společnost

0 Kč

31. 1. 2025, zahájení v 9:00

4 vyučovací hodiny

ZŠ Trutnov, Mládežnická

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce určená pro ZŠ Trutnov, Mládežnická

Práce s textem na 1. stupni

čtenářská gramotnost prakticky

1 210 Kč
ČJ

3. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele prvního stupně ZŠ. Webinář je veden ryze prakticky, získáte zásobník námětů pro práci s textem pro žáky 1. - 5. tříd. Dozvíte se a vyzkoušíte si, jak tvořivě a smyslupně pracovat s textem.

Účastníci obdrží zdarma pomůcku Tvořivé dílny čtení v ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Využití formativního hodnocení a učení.
  • Vrstevnické učení a předučení (motivace a podněcování k učení).
  • Metody kritického myšlení formou: výroků, rybí kosti, Vennova diagramu, metody I.N.S.E.R.T. 
  • Propojení prvků slohových, komunikačních a literárních s gramatickým učivem jednotlivých ročníků prvního stupně.
  • Praktické ukázky.

 

Hudební výchova tvořivě na 1. stupni ZŠ (webinář)

Tvořivá HV v MŠ a 1. -3. roč. ZŠ

1 380 Kč
HV

4. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, kteří chtějí rozvíjet hudební schopnosti a dovednosti u svých žáků. Kurz nabízí teoretické a praktické nástroje pro efektivní a zábavné vedení hudební výchovy přizpůsobené schopnostem, potřebám a zájmům dětí ve věku 3 –9 let. Účastníci se naučí, jak do výuky zapojit hudební aktivity, které podporují přirozený rozvoj rytmického cítění, melodického vnímání a hudební tvořivosti. Důraz je kladen na hravý přístup a metody podporující dětský prožitek z hudby.

V kurzu se pedagogové seznámí s:

  • metodikou výuky rytmu, melodie a základních hudebních pojmů,
  • praktickými cvičeními a aktivitami, které mohou snadno realizovat ve třídě,
  • nápady pro využití jednoduchých hudebních nástrojů, pohybových aktivit a zpěvu,
  • způsoby, jak pracovat s různými hudebními styly a kulturními prvky pro obohacení výuky.

 

5. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

Určeno pro všechny pedagogy, kteří vzdělávají a výchovně působí na děti s ADHD. Webinář je zaměřen na práci se žákem s ADHD v rámci kolektivu, třídy. 

Webinář je koncipován tak, abyste předkládané aktivity mohli využít v běžných hodinách. Webinář bude veden co nejvíce prakticky, vychází ze zkušeností lektorky v rámci její pedagogické a terapeutické činnosti. 

V případě zájmu se přihlaste také na další webináře věnované specifickým poruchám učení/chování:

1 380 Kč
HV

5. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům hudební výchovy na 2. stupni základních škol, kteří chtějí modernizovat a obohatit své hodiny hudby tak, aby oslovily žáky ve věku 10–15 let. Kurz se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností a metodických přístupů, které podporují aktivní zapojení žáků, jejich zájem o hudbu a hlubší porozumění hudebním pojmům. Účastníci se seznámí s technikami, jak efektivně pracovat s hudebními styly blízkými dnešní mládeži, rozvinout schopnost vést kreativní hudební aktivity a získají inspiraci pro zapojení digitálních nástrojů do výuky avšak s ohledem na rizika dnešní doby.

V kurzu se pedagogové naučí:

●       jak strukturovat výuku pro žáky 2. stupně a udržet jejich pozornost,

●       jak propojit teorii s praxí pomocí rytmických, melodických a poslechových cvičení,

●       jak využívat moderní hudební technologie (aplikace, online nástroje) pro interaktivní výuku,

●       jak zapojit do výuky populární hudbu, filmovou hudbu a kulturní kontexty blízké studentům.