Aktuální termíny kurzů

Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.

Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.

AJ

28. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ a je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ.

 Můžete se těšit na:

  • Tipy na postřehovací, pohybové, paměťové a aktivizační hry.
  • Hry na zapojení všech smyslů.
  • Tipy, postřehy a náměty pro prezenční i distanční výuku.
  • Tipy na zajímavé aplikace, rozcestníky a webové stránky.
  • Diskuzi, vzájemné sdílení dobré praxe.
ČJ

28. 1. 2025, zahájení v 14:30

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 5 v celkové ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení ČJ v 5. ročníku.
  • Aktivní procvičování osoby, čísla, způsobu a času sloves
  • Vyvození způsobu sloves a náměty na činnosti
  • Rozlišování druhu přídavných jmen - hry pro jednotlivce, obměny pro skupiny se zaměřením na jednoduchá mluvní cvičení
  • Přísudek a podmět, aktivity k procvičení shody přísudku s podmětem

 

Hudební výchova tvořivě na 1. stupni ZŠ (webinář)

Tvořivá HV v MŠ a 1. -3. roč. ZŠ

1 380 Kč
HV

29. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, kteří chtějí rozvíjet hudební schopnosti a dovednosti u svých žáků. Kurz nabízí teoretické a praktické nástroje pro efektivní a zábavné vedení hudební výchovy přizpůsobené schopnostem, potřebám a zájmům dětí ve věku 3 –9 let. Účastníci se naučí, jak do výuky zapojit hudební aktivity, které podporují přirozený rozvoj rytmického cítění, melodického vnímání a hudební tvořivosti. Důraz je kladen na hravý přístup a metody podporující dětský prožitek z hudby.

V kurzu se pedagogové seznámí s:

  • metodikou výuky rytmu, melodie a základních hudebních pojmů,
  • praktickými cvičeními a aktivitami, které mohou snadno realizovat ve třídě,
  • nápady pro využití jednoduchých hudebních nástrojů, pohybových aktivit a zpěvu,
  • způsoby, jak pracovat s různými hudebními styly a kulturními prvky pro obohacení výuky.

 

29. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vedení škol

Anotace:

Tento webinář se zaměřuje na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a poskytuje účastníkům teoretické a hlavně praktické strategie pro efektivní podporu těchto žáků

Obsah webináře:

  1. Úvod do problematiky SVP:
    • Definice a legislativní rámec (vyhláška č. 27/2016 Sb.)
    • Typy speciálních vzdělávacích potřeb (SVP)
  2. Diagnostika a identifikace SVP:
    • Role školního poradenského pracoviště, pedagogicko-psychologických poraden a speciálně pedagogických center.
    • Proces diagnostiky, vypracování plánu pedagogické podpory (PLPP) a individuálního vzdělávacího plánu (IVP)
  3. Podpůrná opatření:
    • Stupně podpůrných opatření a jejich aplikace v praxi
    • Příklady konkrétních opatření a jejich implementace ve třídě.
  4. Metody a strategie výuky:
    • Diferenciace a individualizace výuky
    • Praktické techniky pro diferenciaci výuky a přizpůsobení učebních materiálů, aby vyhovovaly potřebám všech žáků
  5. Inkluzivní prostředí ve třídě:
    • Vytváření respektujícího prostředí pro všechny žáky.
  6. Komunikace s rodinou žáka s SVP
    • Principy efektivní komunikace s rodinou žáka se SVP
  7. Diskuze a sdílení zkušeností:
    • Příklady úspěšné praxe které ukazují, jak efektivně integrovat žáky se speciálními potřebami do běžného vzdělávacího prostředí.
    • Sdílení osvědčených postupů z praxe.

 

Webinář je určen učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

 

Webinář je vhodný pro učitele 1. a 2. stupně, asistenty, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele. Je určen také dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.

Duševní hygiena a práce se stresem

webinář nejen pro pedagogické pracovníky

1 380 Kč

30. 1. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Kurz je určen primárně všem pedagogickým pracovníkům, různých stupňů vzdělávání a typů škol. Přínosný může být také pro výchovné poradce, vedení škol, nebo asistenty pedagoga či jiné nepedagogické pracovníky. 

Na webináři se můžete těšit na tato témata:

  • specifika práce pedagoga
  • konkrétní profesní stresová zátěž
  • techniky na práci s tělem
  • techniky na práci s emocionálními potřebami
  • kognitivní možnosti duševní hygieny
  • sociální zapojení a společné aktivity
  • práce s akutním stresem
  • práce s chronickým stresem
  • základy wellbeingu

Činnostní učení na 2. stupni ZŠ

Kurz pro uzavřenou společnost

0 Kč

31. 1. 2025, zahájení v 9:00

4 vyučovací hodiny

ZŠ Trutnov, Mládežnická

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce určená pro ZŠ Trutnov, Mládežnická

Čtenářská gramotnost na 1. stupni ZŠ

Kurz pro uzavřenou společnost

0 Kč

31. 1. 2025, zahájení v 9:00

4 vyučovací hodiny

ZŠ Trutnov, Mládežnická

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce určená pro ZŠ Trutnov, Mládežnická

Práce s textem na 1. stupni

čtenářská gramotnost prakticky

1 210 Kč
ČJ

3. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele prvního stupně ZŠ. Webinář je veden ryze prakticky, získáte zásobník námětů pro práci s textem pro žáky 1. - 5. tříd. Dozvíte se a vyzkoušíte si, jak tvořivě a smyslupně pracovat s textem.

Účastníci obdrží zdarma pomůcku Tvořivé dílny čtení v ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Využití formativního hodnocení a učení.
  • Vrstevnické učení a předučení (motivace a podněcování k učení).
  • Metody kritického myšlení formou: výroků, rybí kosti, Vennova diagramu, metody I.N.S.E.R.T. 
  • Propojení prvků slohových, komunikačních a literárních s gramatickým učivem jednotlivých ročníků prvního stupně.
  • Praktické ukázky.

 

Hudební výchova tvořivě na 1. stupni ZŠ (webinář)

Tvořivá HV v MŠ a 1. -3. roč. ZŠ

1 380 Kč
HV

4. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, kteří chtějí rozvíjet hudební schopnosti a dovednosti u svých žáků. Kurz nabízí teoretické a praktické nástroje pro efektivní a zábavné vedení hudební výchovy přizpůsobené schopnostem, potřebám a zájmům dětí ve věku 3 –9 let. Účastníci se naučí, jak do výuky zapojit hudební aktivity, které podporují přirozený rozvoj rytmického cítění, melodického vnímání a hudební tvořivosti. Důraz je kladen na hravý přístup a metody podporující dětský prožitek z hudby.

V kurzu se pedagogové seznámí s:

  • metodikou výuky rytmu, melodie a základních hudebních pojmů,
  • praktickými cvičeními a aktivitami, které mohou snadno realizovat ve třídě,
  • nápady pro využití jednoduchých hudebních nástrojů, pohybových aktivit a zpěvu,
  • způsoby, jak pracovat s různými hudebními styly a kulturními prvky pro obohacení výuky.

 

5. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

Určeno pro všechny pedagogy, kteří vzdělávají a výchovně působí na děti s ADHD. Webinář je zaměřen na práci se žákem s ADHD v rámci kolektivu, třídy. 

Webinář je koncipován tak, abyste předkládané aktivity mohli využít v běžných hodinách. Webinář bude veden co nejvíce prakticky, vychází ze zkušeností lektorky v rámci její pedagogické a terapeutické činnosti. 

V případě zájmu se přihlaste také na další webináře věnované specifickým poruchám učení/chování:

1 380 Kč
HV

5. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům hudební výchovy na 2. stupni základních škol, kteří chtějí modernizovat a obohatit své hodiny hudby tak, aby oslovily žáky ve věku 10–15 let. Kurz se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností a metodických přístupů, které podporují aktivní zapojení žáků, jejich zájem o hudbu a hlubší porozumění hudebním pojmům. Účastníci se seznámí s technikami, jak efektivně pracovat s hudebními styly blízkými dnešní mládeži, rozvinout schopnost vést kreativní hudební aktivity a získají inspiraci pro zapojení digitálních nástrojů do výuky avšak s ohledem na rizika dnešní doby.

V kurzu se pedagogové naučí:

●       jak strukturovat výuku pro žáky 2. stupně a udržet jejich pozornost,

●       jak propojit teorii s praxí pomocí rytmických, melodických a poslechových cvičení,

●       jak využívat moderní hudební technologie (aplikace, online nástroje) pro interaktivní výuku,

●       jak zapojit do výuky populární hudbu, filmovou hudbu a kulturní kontexty blízké studentům.

 

ICT

7. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Na tomto webináři naučíme učitele 1. stupně ZŠ ve svých hodinách naplňovat digitální kompetence v jednotlivých předmětech. Ukážeme si, že se není třeba ničeho obávat – mnoho aktivit již v rámci činnostního učení známe, velkou část lze dělat i bez technologií a na výběr je mnoho inspirace různých úrovní.

Webinář je zaměřen primárně na praktické náměty, které lze integrovat do běžných předmětů na 1. stupni ZŠ a které jsou přizpůsobeny učitelům, kteří NEUČÍ předmět informatika.

1 210 Kč
ČJ

11. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 2 v ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení ČJ.
  • Abeceda – náměty pro činnosti a didaktické hry při nácviku i upevňování znalosti abecedy.
  • Práce s texty – rozvoj čtenářské gramotnosti
  • Čtení zaměřené na porozumění textu, budování kladného vztahu ke čtení.
  • Náměty pro práci s čítankami/ textem obecně.

11. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

2020 Sudislav

Cítíte se být přirozenou autoritou nebo je pro vás těžké získat si pozornost a musíte se žáky bojovat o moc? Tento seminář odhaluje hlavní vlivy a zákonitosti, které mají bezprostřední vliv na to, jak nás naše okolí vnímá a jak k nám přistupuje. Dozvíte se, co určuje míru přirozené autority a proč někomu žáci zobou z ruky a jiného neberou příliš vážně. Poznáte, co je potřeba dělat proto, aby vás žáci respektovali, rodiče žáků respektovali a kolegové uznávali. Všichni členové systému „vaše třída“ – Vy, žáci i jejich rodiče – se pak budou moci cítit bezpečně a spokojeně. 

17. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Rodiče
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Lektorka webináře si klade za cíl seznámit účastníky s některými aktivitami, které se jí osvědčily při výuce dětí (zejména mladšího školního věku) a dětí s individuálními vzdělávacími potřebami. Jsou to kineziologická cvičení a další techniky a činnosti pro rozvoj pozornosti, soustředění, vnímání a schopnosti učit se a tvořit.

Na webináři se například dozvíte:

  • co jsou to kineziologická cvičení
  • co jsou to kanály vnímání a proč je užitečné je znát
  • jak zjistit jaký jsme studijní typ
  • jak aktivovat využívání obou mozkových hemisfér

Webinář je vhodný pro všechny pedagogy. Je užitečné vědět, že kineziologická cvičení nejsou vázána na žádný věk.