Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.
Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.
Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.
4. 12. 2024, zahájení v 15:00
3 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Připravili jsme pro Vás nový webinář, který bude zaměřen na posílení vztahů a efektivní komunikace mezi rodiči a pedagogy. Cílem je podpořit vzájemné porozumění a spolupráci, která je klíčová pro rozvoj a vzdělávání dětí. Účastníci se seznámí s různými metodami a přístupy, jak zapojit rodiče do školního prostředí a jak společně řešit výzvy, které moderní vzdělávání přináší.
Lektorka vychází ze své pedagogické praxe a krom teorie bude školení obsahovat také praktické ukázky.
Na webináři se dozvíte:
Webinář je určen učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším odborníkům, kteří pracují s dětmi v běžných třídách.
9. 12. 2024, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Webinář je vhodný pro všechny učitele působící na 2. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma hlavní pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M v 8.-9. ročníku v ceně 185 Kč.
Na akci zazní zejména:
„Cvičení s využitím prvků terapeutické jógy, dětské jógy.“
Na webináři:
Během webináře doporučujeme mít na sobě cvičební úbor nebo pohodlné oblečení, připravte si podložku a deku.
Kurz je určen pedagogům 1. stupně ZŠ, předkládané aktivity jsou pak vhodné zejména pro žáky 0.-3. ročníku ZŠ.
6. 1. 2025, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ.
Na akci zazní zejména:
Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 3 v ceně 185 Kč.
Na akci zazní zejména:
Akce je vhodná pro všechny učitele prvního stupně ZŠ. Webinář je veden ryze prakticky, získáte zásobník námětů pro práci napříč předměty a ročníky. Nabízíme také navazující webinář Projektové vyučování II, kde si s lektorkou ukážete další praktické ukázky projektů.
Na akci zazní:
Lektor dále využívá:
9. 1. 2025, zahájení v 15:00
2 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Na Vaše přání jsme připravili webinář k vedení třídních schůzek ve formátu tripartity. Tento styl vedení je v poslední době oblíbený, v některých školách nově vyžadovaný. Pokud si nevíte rady, jak je uchopit, přijďte k nám načerpat inspiraci, co vše je možné či co se osvědčilo našim lektorům.
Webinář je vhodný nejen pro vedoucí pracovníky, ale i učitele 1. a 2. stupně, speciální pedagogy, výchovné poradce, vychovatele aj.
Kurz je určen zejména pedagogům zastávajícím roli třídního učitele, a to jak na ZŠ, tak na dalších typech škol. Přínosný může být také pro výchovné poradce nebo vedení škol. Je vhodný pro začínající i zkušené pedagogy.
Na webináři se můžete těšit na tato témata:
13. 1. 2025, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení ČJ 3 v ceně 185 Kč.
Na akci zazní zejména:
15. 1. 2025, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Akce je vhodná pro všechny učitele prvního stupně ZŠ. Webinář je veden ryze prakticky, získáte zásobník námětů pro práci napříč předměty a ročníky. Navazuje na webinář Projektové vyučování I, kde se účastníci seznamují i se základní teorií.
Na akci zazní:
Lektor dále využívá:
20. 1. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Akce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ. Volně navazuje na podzimní školení zaměřené na čtenářské dílny. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské lekce. Ukážeme si jiné příklady práce.
Na akci zazní zejména:
Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.
V rámci prvního setkání se spolu s ním můžete ponořit do dětské duše a prozkoumat emoční a sociální potřeby svých dětí.
Děti jsou odkázané na to, že rodiče vědí, co dělají. Účastníci se dozví, jak významné jsou rodičovské vlivy jako převaha, přijetí a pravidla. Dále jak významné je nepodcenit u dětí citovou a sociální zralost.
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního a mladšího školního věku.
Další připravená setkání:
21. 1. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Nastavte si své postoje vůči žákům a jejich rodičům tak, abyste se cítili v pozici učitele dobře. Tuto profesi lze zvládat s lehkostí i nadhledem. Řekneme Vám, jak na to.
Tento seminář přináší zcela jedinečné informace o zákonitostech a silách, které mají bezprostřední vliv na to, jak se cítíte v práci, jak se vám daří v životě, a jaké jsou vaše vztahy s druhými lidmi (se žáky, jejich rodiči, kolegy, ale také se členy své rodiny). Jeho obrovským přínosem je, že vás bezpečně ochrání před syndromem vyhoření, protože ten kdo vyhoří, už nepomůže nikomu. Je to příležitost poznat hlubší příčiny problémů, získat potřebný nadhled a dosáhnout stavu, kdy se budete moci v práci i doma cítit spokojeně a v bezpečí.
24. 1. 2025, zahájení v 14:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Tento webinář je určen pedagogům hudební výchovy na 2. stupni základních škol, kteří chtějí modernizovat a obohatit své hodiny hudby tak, aby oslovily žáky ve věku 10–15 let. Kurz se zaměřuje na rozvoj praktických dovedností a metodických přístupů, které podporují aktivní zapojení žáků, jejich zájem o hudbu a hlubší porozumění hudebním pojmům. Účastníci se seznámí s technikami, jak efektivně pracovat s hudebními styly blízkými dnešní mládeži, rozvinout schopnost vést kreativní hudební aktivity a získají inspiraci pro zapojení digitálních nástrojů do výuky avšak s ohledem na rizika dnešní doby.
V kurzu se pedagogové naučí:
● jak strukturovat výuku pro žáky 2. stupně a udržet jejich pozornost,
● jak propojit teorii s praxí pomocí rytmických, melodických a poslechových cvičení,
● jak využívat moderní hudební technologie (aplikace, online nástroje) pro interaktivní výuku,
● jak zapojit do výuky populární hudbu, filmovou hudbu a kulturní kontexty blízké studentům.