Aktuální termíny kurzů

Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.

Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.

18. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

2020 Sudislav

Cítíte se být přirozenou autoritou nebo je pro vás těžké získat si pozornost a musíte se žáky bojovat o moc? Tento seminář odhaluje hlavní vlivy a zákonitosti, které mají bezprostřední vliv na to, jak nás naše okolí vnímá a jak k nám přistupuje. Dozvíte se, co určuje míru přirozené autority a proč někomu žáci zobou z ruky a jiného neberou příliš vážně. Poznáte, co je potřeba dělat proto, aby vás žáci respektovali, rodiče žáků respektovali a kolegové uznávali. Všichni členové systému „vaše třída“ – Vy, žáci i jejich rodiče – se pak budou moci cítit bezpečně a spokojeně. 

AJ

19. 2. 2025, zahájení v 15.00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

webinář

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny angličtináře působící na 1. stupni ZŠ. Účastnici obdrží zdarma Pracovní karty a šablony pro činnostní učení AJ II v ceně 185,-.

Na akci zazní zejména:

  • práce se slovesy have got, has got, can
  • přítomný čas prostý - oznamovací, otázka, zápor
  • určování času
  • přítomný čas průběhový
  • rozvoj speakingu

Kreslení a malování podle skutečnosti na 2. st. ZŠ

vhodné také pro přípravu na přijímací zkoušky na výtvarnou školu

1 380 Kč

24. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Zajímá Vás, jak dětem můžeme pomoci v rámci hodin VV při přípravě na talentové zkoušky na školy s výtvarným zaměřením? Chtěli byste vědět, jak vést žáky 2. stupně ZŠ k posunu ve výtvarném projevu? Nejen k tomu Vám předáme náměty na tomto webináři. Jeho cílem je představit jednoduché a bezpečné možnosti kreslení a malování podle skutečnosti včetně seznámení s principy perspektivy ve výtvarné výchově. Předkládá náměty elementárních cvičení na zrakové vnímání a motivuje k zapojení těchto cvičení uzpůsobených k věku a schopnostem dětí do výuky po celou dobu školní docházky.

Obsah akce:

  • Elementární cvičení na zrakové vnímání
  • Cvičení na koordinaci ruky a očí
  • Postupy ukazující jak jednoduše začít kreslit podle skutečnosti
  • Pomůcky a vychytávky
  • Jednoduché seznámení s principy perspektivy přiměřené věku dětí
  • Linie – stín – plocha
  • Předměty – zátiší – krajina – lidské tělo
  • Příprava na talentové zkoušky na školy výtvarného zaměření

Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

25. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží v rámci kurzovného ochutnávkové Karty a šablony Tvořivé školy. 

Na akci zazní zejména:

  • Činnostní desatero, výhody a nevýhody činnostního učení.
  • Náměty na práci, činnostní postupy v ČJ
  • Náměty na práci, činnostní postupy v M
  • Náměty na práci, činnostní postupy v naukových předmětech
  • Aktivity a pomůcky používané při činnostním učení.

Emoční a sociální potřeby dítěte (webinář)

webinář nejen pro pedagogické pracovníky

1 380 Kč

25. 2. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Webinář seznamuje se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami. Účastníci se poučí o základních aspektech výchovy a vzdělávání dítěte a zároveň si je prakticky zařadí do již existujících zkušeností. Osvojí si užitečné a praktické metody a techniky, získají tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak žáky pozitivně motivovat ke vzdělávání
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti, spolupráci

Lektor jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová období, která sice nejsou výrazně patrná v chování (individualita a její zrání v prvních letech života se jeví skupinově nediferencovatelně), ale o to důležitější pro zdravý vývoj jedince. Webinář je určen primárně předškolním pedagogům a učitelům 1. stupně ZŠ, přínosný může být ale i pro další pedagogické pracovníky či asistenty i pro širokou veřejnost. 

Vybrané gramatické jevy v ČJ ve 4. a 5. ročníku 

Vybrané gramatické jevy v ČJ ve 4. a 5. ročníku 

1 210 Kč
ČJ

26. 2. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony ČJ 4 Tvořivé školy. 

Na akci zazní zejména:

  • Vyvození a procvičení pádových otázek.
  • Procvičení skloňování podstatných jmen.
  • Jak na skupinu hlásek bě, vě a bje, vje.
  • Zdvojené souhlásky v předponách a příponách.
  • Procvičení přídavných jmen.
HV

4. 3. 2025, zahájení v 9:00

8 vyučovacích hodin

vhodné do šablon

FZŠ O. Chlupa, Praha 13, Fingerova 2186

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
ZUŠ

Anotace:

Rádi byste žákům přiblížili klasickou hudbu? Připadá Vám nemožné zaujmout žáky poslechem? Nenapadá Vás, jaké ukázky do poslechu zařazovat? Nezoufejte, na tomto kurzu Vám ukážeme, jak na to!

Poslech hudby je prožitek, který se dá zařadit nejen do hodin hudební výchovy. Je ideální pro relaxaci, vyjádření svých pocitů, a to mnoha způsoby. V kurzu budeme pracovat nejenom se známými skladbami (jejich motivy), ale i s třeba písničkami, které dnešní děti poslouchají.

U každého poslechu vyzkoušíme odlišné aktivity, které mohou být receptem pro další práci i s jiným hudebním materiálem.

Kurz je vhodný pro všechny učitele pracující s žáky na 1. stupni ZŠ, kteří hledají náměty na zatraktivnění a obohacení výuky hudební výchovy. Některé aktivity jsou použitelné i pro práci se staršími dětmi.

5. 3. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence

Anotace:

Webinář podává základní informace o SPU, jejich dopad na vzdělávání a možnosti vzdělávání žáků s SPU, kteří se učí jinak. Je určen především pedagogům ZŠ a asistentům. Webinář je zaměřen na práci se žákem se SPU v rámci kolektivu, třídy. 

V případě zájmu se přihlaste také na další webináře věnované specifickým poruchám učení/chování:

Jak učit a naučit

webinář z cyklu tvořivá pedagogika

0 Kč

6. 3. 2025, zahájení v 20:00

2 vyučovací hodiny

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Vedení škol
Speciální pedagog

Anotace:

2020 Písek

Zajímá Vás, jak učit a naučit děti jak vědomostem, tak dovednostem? Jak dosáhnout toho, aby učení děti bavilo, nevyrušovaly a mohly ve škole zažívat úspěch?

Tento webinář vychází z moderních výzkumů vzdělávání, staví přitom zároveň na tradici - Tvořivá škola funguje jako vzdělávací organizace od roku 2001. Za tuto dobu prošlo více než 3200 kurzy Tvořivé školy téměř 28 900 pedagogů.

Představíme vám základní principy Tvořivé pedagogiky a ukážeme, jak je aplikovat v praxi (praktické ukázky zejména z 1. stupně ZŠ). Naprostý základ, stručně a jasně v 90 minutách.

"Šikovnost rukou vede k šikovnosti myšlení." Jan Amos Komenský

11. 3. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga

Anotace:

Seminář je vhodný pro všechny učitele působící na 2. stupni ZŠ. 

Na akci zazní zejména:

  • Činnostní desatero, výhody a nevýhody činnostního učení.
  • Náměty na práci, činnostní postupy v ČJ
  • Náměty na práci, činnostní postupy v M
  • Náměty na práci, činnostní postupy v naukových předmětech
  • Aktivity a pomůcky používané při činnostním učení na 2. stupni.

11. 3. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel

Anotace:

Pedagogická práce je práce se skupinou=týmem. Práce s ní je velmi náročná na znalosti věkových skupinových potřeb a unikátních charakteristik skupin. Přijďte si prohloubit znalosti o základních charakteristikách skupiny, skupinovém klimatu a rozvoji týmového ducha. Lektor Vás jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová témata, která nemusí být výrazně patrná v chování jednotlivců, ale mají zásadní vliv pro zdravý vývoj funkčních týmů. 

Seznamte se se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami v rámci třídního týmu. Povíme si o základních aspektech budování týmů a týmové spolupráce. Osvojite si některé užitečné a praktické metody a techniky, získáte tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak tvoři pozitivní klima ve třídě a ve škole
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti a týmové spolupráci

17. 3. 2025, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

asistent pedagoga
Rodiče
Vých. poradce/met. prevence
Vychovatel
Speciální pedagog

Anotace:

Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.

V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.

Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali… 

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.

Další připravená setkání:

VV

17. 3. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Seznamte se s metodou kreslení pravou mozkovou hemesférou a jejím možným využitím na 1. stupni ZŠ! Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Principy metody výuky kreslení pravou hemisférou
  • Možnosti využití metody kreslení pravou hemisférou při výuce výtvarné výchovy
  • Nabídka konkrétních činnostních postupů a námětů, které nenásilně rozvíjejí výtvarné dovednosti a výtvarnou sebedůvěru v jakémkoli věku, od předškolního věku po dospělost

Tvořivá HV v MŠ a 1. - 3. roč. ZŠ

Hudební výchova tvořivě na 1. stupni ZŠ (webinář)

1 380 Kč
HV

21. 3. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Tento webinář je určen pedagogům mateřských škol a prvního stupně základních škol, kteří chtějí rozvíjet hudební schopnosti a dovednosti u svých žáků. Kurz nabízí teoretické a praktické nástroje pro efektivní a zábavné vedení hudební výchovy přizpůsobené schopnostem, potřebám a zájmům dětí ve věku 3 –9 let. Účastníci se naučí, jak do výuky zapojit hudební aktivity, které podporují přirozený rozvoj rytmického cítění, melodického vnímání a hudební tvořivosti. Důraz je kladen na hravý přístup a metody podporující dětský prožitek z hudby.

V kurzu se pedagogové seznámí s:

  • metodikou výuky rytmu, melodie a základních hudebních pojmů,
  • praktickými cvičeními a aktivitami, které mohou snadno realizovat ve třídě,
  • nápady pro využití jednoduchých hudebních nástrojů, pohybových aktivit a zpěvu,
  • způsoby, jak pracovat s různými hudebními styly a kulturními prvky pro obohacení výuky.

 

VV

24. 3. 2025, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
asistent pedagoga
ZUŠ
Rodiče
Vychovatel

Anotace:

Webinář nabízí příklady her doplňující běžné hodiny výtvarné výchovy nejen na 1. stupni ZŠ. Pojďte se s námi inspirovat! Seminář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Význam zážitku ve výtvarné výchově. Výtvarné desetiminutovky.
  • Hra jako zpestření programu výtvarných aktivit. Výchovný a vzdělávací význam her.
  • Hra jako jeden z možných způsobů sebereflexe. Hra jako forma hodnocení.