Didaktické náměty pro učitele ZŠ
Podcast Čeňka Roseckého s lektorkou Tvořivé školy Radkou Kučerovou
Pojďte se zaposlouchat do příjemného rozhovoru o výuce AJ na českých školách!
Výuka anglického jazyka na českých školách
Angličtina činnostně v kostce – a big dog Co považujeme za nejdůležitější v počátcích výuky Aj? Uvědomit si, že výuka dětí, které nemluví germánskými, ale slovanskými jazyky, má svá specifika.
Aktivita zakódovaný obrázek
Přinášíme Vám krátký námět na aktivitu do hodin. Modifikujete-li zadání, můžete aktivitu využít v rámci libovolného předmětu.
Náměty na práci s početním divadélkem
Didaktickou pomůcku Početní divadélko používáme v Tvořivé škole od jejího počátku. Na četné žádosti jsme pro Vás připravili hotové sady. A k této novince jsme také natočili kratičké video pro nastínění možností práce s ním. Více na našich kurzech nebo v metodických materiálech.
Proč si vybrat kurz od Tvořivé školy?
názorné pomůcky – opakované využití – efektivní výuka Pomůcky i metody Tvořivé školy spoluvytváříme s učiteli z praxe. Umožňují efektivní výuku a aktivní zapojení žáků. Součástí pomůcek jsou metodické návody na jejich smysluplné a opakované využití.
Tvořivé činnostní učení - učení pravou mozkovou hemisférou
"Základní rozdíl mezi učením se levou a pravou hemisférou je ten, že tou pravou to děti baví."
DOPORUČUJEME - Čtenářská a matematická pregramotnost v posledním ročníku MŠ
motto: "Když víte jak, je to zábava. " Jak to udělat, aby děti předškolního věku vstoupily do čtenářského a počtářského světa bez problémů? Níže Vám předkládáme přehled základních principů a postupů, které můžete využít. Pokud by Vás zajímalo, jak to vypadá na živo a jak je možné dané…
Pohádky a rozvoj čtení s porozuměním
Zvláštní místo u dětí mladšího školního věku mají pohádky. Pohádky jsou u dětí oblíbené pro jejich jednoduchý děj, časté opakovaní určitých dějových prvků, možnost jejich zapamatování. Pohádky napomáhají u dětí k rozvoji vyjadřování, řeči, komunikačních dovedností, rozvíjejí jejich vnímání…
DESATERO ČINNOSTNÍHO UČENÍ
DESATERO činnostního učení stručně popisuje, co dělat proto, aby se žákům i učitelům ve výuce dařilo. Vychází z Komeského a shnrnuje nejlepší zkušeností učitelů. Uvedené principy jsou stále pravdivé a platné. Zkuste je také aplikovat ve výuce a sledujte výsledky. "Nechť nás také někdy v…
19. 2. 2025, zahájení v 15.00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
webinář
akreditace MŠMT
Anotace:
Seminář je vhodný pro všechny angličtináře působící na 1. stupni ZŠ. Účastnici obdrží zdarma Pracovní karty a šablony pro činnostní učení AJ II v ceně 185,-.
Na akci zazní zejména:
- práce se slovesy have got, has got, can
- přítomný čas prostý - oznamovací, otázka, zápor
- určování času
- přítomný čas průběhový
- rozvoj speakingu
Agresivita u dětí a jak na ni - komunikační manuál
webinář pro rodiče
Anotace:
Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.
V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.
Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali…
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.
Další připravená setkání:
25. 3. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Nabídka pro vás
Reference
"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."
"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!
Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."
Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!
Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.