Aktuální termíny kurzů

Před přihlášením se, prosím, seznamte s našimi obchodními podmínkami. Odesláním přihlášky s nimi vyslovujete souhlas. Vaše PŘIHLÁŠENÍ JE ZÁVAZNÉ.

Hlásíte-li se na webinář, najdete odpovědi na nejčastějšími dotazy v tomto článku.

ČJ

5. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ

Anotace:

Webinář nabídne pomoc pedagogům při přípravě dětského sólového přednesu (od výběru textu, přípravy, po závěrečné vystoupení). Poskytne inspiraci a dobré rady, jak na recitaci. Řekneme si, co je přednes a co přednes není, co je přednesu blízké. Ukážeme si, jak pomoci dětem, které chtějí recitovat. Dětský přednes jako dlouhodobý tvořivý proces, budeme se společně prakticky zabývat výběrem textu, nastíníme si některé možné metody práce s textem. Zamyslíme se, jak vybrat správného recitátora a správný text, proč je nutný rozbor textu, a jak při něm postupovat (úprava textu pro přednes). Ukážeme si, jak postupovat při výstavbě recitačního vystoupení a co k němu patří (např.mimoslovní výrazové prostředky). Proběhne také diskuze o dalších problémech dětského přednesu.

Webinář se pokusí odpovědět na otázky:

  • Jak a kde hledat text a který je ten pravý?
  • Je lepší próza nebo poezie?
  • Jak přistupovat k rozboru textu?
  • Jak ho upravit pro přednes, jak škrtat?
  • Proč vůbec recitovat?
  • Jaké prostředky zvolit, aby byl přednes sdělný pro publikum a poutavý zejména pro mne samého?
  • Můžu se při přednesu hýbat a dělat gesta?
  • Jak pomoci recitátorovi, když je jeho přednes monotónní a nesdělný?
  • A další...

Tvořivé metody ve výuce VV (webinář)

Lidská postava ve výtvarné výchově

1 380 Kč
VV

6. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ
Rodiče

Anotace:

Naučte sebe i žáky kreslit lidské tělo různými postupy a technikami! Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Využití různých technik při výtvarném ztvárnění lidské postavy
  • Nabídka konkrétních činností, postupů a námětů, které nenásilně rozvíjejí výtvarné dovednosti a výtvarnou sebedůvěru 

Hudební výchova tvořivě na 1. stupni ZŠ (webinář)

hudební inspiromat pro školní rok 2024/2025

1 380 Kč
HV

8. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ

Anotace:

Jakub Kacar

Na webináři se můžete těšit na ryze praktické náměty a hravé aktivity do výuky hudební výchovy. Je vhodný pro učitele vyučující HV na I. stupni ZŠ (případně učitelům HN - 1. a 3. ročník), kteří hledají náměty do HV a chtějí svou výuku zatraktivnit a společně si ji s žáky užít. Tentokrát je webinář zaměřen na materiály využitelné v následujícím školním roce. Ať už se jedná o slavná výročí, hudební události či výzvy aktuální doby, všechny materiály budou připraveny pro činnostní pojetí výuky HV.

Součástí webináře budou drobné hry a činnosti, které lze využít napříč výukou učitele 1. stupně i mimo výuku hudební výchovy. (např. ranní rozcvičky, komunitní kruhy aj.)

Obsahem kurzu budou:

  • hry s hudebním materiálem (nahrávky, videa, notový zápis)
  • práce s motivací k poslechu skladeb
  • návrhy poslechových skladeb a práce s nimi
  • hudební kvízy a práce s nimi
  • instrumentální a rytmické činnosti (s nástroji i bez nástrojů)
  • vokální činnosti
  • hudební reálie

Kurz je vhodný pro zkušené i začínající učitele i ty, kteří svůj vztah k hudební výchově hledají. Seminář je veden s respektem k práci učitele na prvním stupni a neklade vysoké nároky na hudebně teoretické znalosti účastníka. Jedním z cílů bude odbourání přehnaného respektu z hudebních činností a nabídnout jednoduchá řešení.

M

12. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Akce je vhodná pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Účastníci obdrží zdarma pomůcku Karty a šablony pro činnostní učení M 2 v ceně 185 Kč.

Na akci zazní zejména:

  • Tvořivá práce s pomůckou Karty a šablony pro činnostní učení M.
  • Rozšíření číselného oboru do 100 za použití pomůcek Desítky koleček a Mřížka s kolečky.
  • Počítání v celých desítkách, analogie s počítáním do 10.
  • Počítání do 100 - opakování v peněžním modelu, hra na obchod
  • Slovní úlohy
  • Práce s číselnou osou a stovkovou tabulkou
  • Postupné přičítání stejného čísla. Objevování násobení.

Projektové vyučování II

další praktické ukázky realizovaných projektů

1 210 Kč

13. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

Akce je vhodná pro všechny učitele prvního stupně ZŠ. Webinář je veden ryze prakticky, získáte zásobník námětů pro práci napříč předměty a ročníky. Navazuje na webinář Projektové vyučování I, kde se účastníci seznamují i se základní teorií.

Na akci zazní:

  • Projekt: “Pohádka”, práce se známými pohádkami, obrázkové osnovy, přiřazování textu, práce s textem, mezipředmětové vztahy, uplatnění digi kompetencí a přesah pohádek do osobního života dětí.
  • Projekty ke státním svátkům: plánování, dětí získávají povědomí o naší kultuře a dějinách, uvědomí si, proč státní svátky slavíme a jejich důležitost.

Lektor dále využívá:

  • Metody aktivního vyučování. Kooperativní a partnerské učení. Prvky kritického myšlení.
  • Přesah do praktického, osobního života žáků.
  • Předávání informací, dovedností a postojů.
  • Využití formativního hodnocení a učení.
  • Vrstevnické učení a předučení.
  • Podněcování zájmu a motivace k celoživotnímu učení.

Čtenářské dílny na ZŠ (webinář)

Zaměřeno na čtenářské dílny

1 210 Kč
ČJ

18. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ. Volně na ně navazuje na lednové školení zaměřené na čtenářské lekce. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské dílny. Paní lektorka zvolí v obou webinářích různé ukázky práce. 

Na akci zazní zejména:

  • Rozvíjení vědomého čtenářství a vytváření kladného vztahu k vlastní četbě, motivace pro celoživotní učení.
  • Rozdíl mezi dílnou čtení a čtenářskou lekcí.
  • Prvky kritického myšlení, efektivnost, funkce a struktura vyučovací hodiny (využití třífázového vyučovacího modelu E-U-R).
  • Kreativní práce s knihou, se čteným textem.
  • Záznamy z přečteného textu, vhodné náměty, ukázky a materiály.
  • Vzájemné sdílení.
  • Praktické ukázky.

Vedení dialogu a konstruktivní konverzace

webinář pro pedagogické pracovníky

1 380 Kč

19. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

Kurz je určen primárně všem pedagogickým pracovníkům, různých stupňů vzdělávání a typů škol. Velmi jej doporučujeme výchovným a kariérovým poradcům, speciálním pedagogům a vedení škol. Přínosný může být také pro asistenty pedagoga. 

Na webináři se můžete těšit na tato témata:

  • vnitřní dialog a co s ním
  • budování zpětné vazby
  • citová neutralita a konvence při dialogu
  • asertivní naslouchání a asertivní dialog
  • komunikace s nezralým rodičem
  • zásady vedení dialogu a vytváření vztahu
  • specifika vedení dialogu s dětmi, dospívajícími a dospělými
540 Kč

20. 11. 2024, zahájení v 17:00

2 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

(ne)pedagogičtí pracovníci
Rodiče

Anotace:

Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.

V rámci třetího setkání se spolu s ním podíváte na problematiku dospívání a komunikace s dospívajícími.

Prepuberta, puberta a adolescence jsou nejpodceňovanější období v životě dětí. Je to věk velmi křehkých a zranitelných osobností, i když se tváří, že tomu je naopak. Jak děti provést do dospělosti a co nejméně je zranit? To se dozvíte na naší přednášce.

V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii školního věku a adolescence.

Další připravená setkání:

Tvořivé metody ve výuce VV (webinář)

-Metoda kreslení pravou hemisférou ve škole i mimo ní

1 380 Kč
VV

20. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci
ZUŠ
Rodiče

Anotace:

Seznamte se s metodou kreslení pravou mozkovou hemesférou a jejím možným využitím na 1. stupni ZŠ! Webinář je určený všem, kdo hledají postupy, náměty a metody do výtvarné výchovy - pedagogům a ostatním, kteří mají chuť děti výtvarně podpořit, zkušeným i začínajícím učitelům a také rodičům.

Obsah akce:

  • Principy metody výuky kreslení pravou hemisférou
  • Možnosti využití metody kreslení pravou hemisférou při výuce výtvarné výchovy
  • Nabídka konkrétních činnostních postupů a námětů, které nenásilně rozvíjejí výtvarné dovednosti a výtvarnou sebedůvěru v jakémkoli věku, od předškolního věku po dospělost

21. 11. 2024, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

Zajímává Vás jak se s druhými úspěšně domluvit a řešit případné konflikty?  Systemicky čistá komunikace spolu s postojem a přístupem tvoří základ dobrého vztahu učitele s žáky a jejich rodiči, ale také s kolegy a s vedením školy. Kurz seznamuje s metodou nenásilné komunikace, ukazuje nejčastější komunikační chyby a předkládá smysluplné a důstojné řešení konfliktních situací.

28. 11. 2024, zahájení v 14:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

Pedagogická práce je práce se skupinou=týmem. Práce s ní je velmi náročná na znalosti věkových skupinových potřeb a unikátních charakteristik skupin. Přijďte si prohloubit znalosti o základních charakteristikách skupiny, skupinovém klimatu a rozvoji týmového ducha. Lektor Vás jednoduchým a srozumitelným způsobem upozorní na klíčová témata, která nemusí být výrazně patrná v chování jednotlivců, ale mají zásadní vliv pro zdravý vývoj funkčních týmů. 

Seznamte se se základními vývojovými obdobími dítěte a z nich plynoucími potřebami v rámci třídního týmu. Povíme si o základních aspektech budování týmů a týmové spolupráce. Osvojite si některé užitečné a praktické metody a techniky, získáte tipy a podněty:

  • Jak lépe rozumět žákům a jak je smysluplně vést
  • Jak tvoři pozitivní klima ve třídě a ve škole
  • Jak vést žáky k zodpovědnosti, samostatnosti a týmové spolupráci

Čtenářské dílny na ZŠ (webinář)

Zaměřeno na čtenářské lekce

1 210 Kč
ČJ

20. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ
(ne)pedagogičtí pracovníci

Anotace:

putování vějířAkce je vhodná pro všechny učitele působící ve 3.-5. ročníku ZŠ.  Volně navazuje na podzimní školení zaměřené na čtenářské dílny. Nyní se podíváme hlavně na čtenářské lekce. Ukážeme si jiné příklady práce.

Na akci zazní zejména:

  • Rozvíjení vědomého čtenářství a vytváření kladného vztahu k vlastní četbě, motivace pro celoživotní učení.
  • Rozdíl mezi čtenářskou lekcí a dílnou čtení.
  • Prvky kritického myšlení, efektivnost, funkce a struktura vyučovací hodiny (využití třífázového vyučovacího modelu E-U-R).
  • Metody čtenářské gramotnosti a práce s textem (včetně odborného).
  • Záznamy z přečteného textu, vhodné náměty, ukázky a materiály.
  • Vzájemné sdílení.
  • Praktické ukázky.

 

AJ

28. 1. 2025, zahájení v 15:00

4 vyučovací hodiny

vhodné do šablon

WEBINÁŘ

akreditace MŠMT

1. stupeň ZŠ

Anotace:

Kurz nabízí soubor aktivizujících postupů výuky AJ a je vhodný pro všechny učitele Aj působící na 1. stupni ZŠ.

 Můžete se těšit na:

  • Tipy na postřehovací, pohybové, paměťové a aktivizační hry.
  • Hry na zapojení všech smyslů.
  • Tipy, postřehy a náměty pro prezenční i distanční výuku.
  • Tipy na zajímavé aplikace, rozcestníky a webové stránky.
  • Diskuzi, vzájemné sdílení dobré praxe.
předchozí 1 2 3 4 další