Pro rodiče
Podcast Čeňka Roseckého s lektorkou Tvořivé školy Radkou Kučerovou
Pojďte se zaposlouchat do příjemného rozhovoru o výuce AJ na českých školách!
Nejlepší škola pro vaše dítě je pravděpodobně ta, která je nejblíž.
Každý rodič si přeje, aby jeho dítě chodilo do té, pokud možno „nejlepší školy“. Rodiče se rozhodují na základě vlastních či zprostředkovaných zkušeností a také podle představ, co podle nich učiní jejich dítě co nejspokojenějším a nejúspěšnějším člověkem, respektive ambicí, koho by z dítěte…
Minimatematika pravou hemisférou pro rodiče předškoláků I.
"Základní rozdíl mezi učením se levou a pravou hemisférou je ten, že pravou nás to baví. "Matematika je abstraktní. Proto je základem postupné vytváření matematických představ o číslech a o tom, co vlastně znamenají. Na začátku je nejdůležitější: S pomocí věcí vytvořit představu o…
Pohádky a jak s nimi s dětmi pracovat?
K domácímu učení s pohádkami Vám nabízíme pomůcku Pohádkové obrázkové osnovy – pomůcka obsahuje obrázkové osnovy 8 nejznámějších pohádek (O Červené karkulce, O Budulínkovi, Hrnečky vař, O koblížkovi, O domečku, Perníková chaloupka, O Smolíčkovi, Tři prasátka) a jednoduché texty k …
PRO RODIČE - Desatero domácího učení. Jak se učit doma s dětmi
Asi už jste zjistili, že učit se doma s vlastními dětmi je pro někoho, kdo se tomu nikdy přímo nevěnoval, celkem náročné. Pokud ale dodržíte těchto pár základních pravidel, půjde to snadno, a ještě můžete s vaším dítětem prožít hezké chvíle. Nechat vše jenom na on – line učebních materiálech…
Jak na domácí vzdělávání
Mám ráda, když jde všechno přirozeně. Přirozeně žít v souladu s přírodou, proto žiji na venkově. Přirozeně se hýbat, nesnáším sport. Přirozeně pracovat, jak běží den. Přirozeně vychovávat, nejlépe svým příkladem. Přirozeně se učit, z toho, co přináší život kolem nás. Pokud chcete pomoci…
Přípravná početní cvičení aneb základy pro matematické myšlení žáků/dětí
Tvořivá škola se snaží o to, aby žáci 1. ročníku vstoupili do počtářského světa bez problémů. K tomu je třeba nezačínat od začátku školního roku výuku početních výkonů, ale věnovat se nejprve tzv. přípravným početním cvičením. Nově se této oblasti budou mít povinnost věnovat předškolní…
Pohádky a rozvoj čtení s porozuměním
Zvláštní místo u dětí mladšího školního věku mají pohádky. Pohádky jsou u dětí oblíbené pro jejich jednoduchý děj, časté opakovaní určitých dějových prvků, možnost jejich zapamatování. Pohádky napomáhají u dětí k rozvoji vyjadřování, řeči, komunikačních dovedností, rozvíjejí jejich vnímání…
Rodinná poradna
Děti jsou v pořádku. Když zlobí, testují řád a učí se samotnosti. Když zlobí moc, jedná se zpravidla o symptom vážnějšího problému a je dobré podívat se na to, co se doopravdy děje.
26. 11. 2024, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
akreditace MŠMT
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Agresivita u dětí a jak na ni - komunikační manuál
webinář pro rodiče
Anotace:
Rozhodli jsme se vyjít vstříc opakovaným přáním rodičů a připravili pro vás blok 3 přednáškových večerů s uznávaným odborníkem Jiřím Haldou.
V rámci druhého setkání se spolu s ním podíváte na tématiku dětské agrese, jejich příčin a možných řešení.
Děti nás pozorují a všechno, co vidíme, je jejich varianta nápodoby nás samotných. Proto je třeba přemýšlet jak o formě, tak o obsahu komunikace s dětmi - abychom se na ně nezlobili za to, jak jsme je vychovali…
V rámci tohoto webináře se budeme věnovat zejména kategorii předškolního až školního věku.
Další připravená setkání:
25. 3. 2025, zahájení v 15:00
4 vyučovací hodiny
vhodné do šablon
WEBINÁŘ
Anotace:
Hledáte náměty do hodin? Nevíte, jakým způsobem podpořit žáky se SVP? Přijďte si pro praktické tipy a postupy, které pomohou těmto žákům zvládnout učivo. Aktivity můžete využít při práci s celou třídou, nebo individuální výuce či doučování.
Kurz je vhodný pro všechny učitele působící na 1. stupni ZŠ. Předávané aktivity jsou zaměřené na předcházení i nápravy specifických poruch učení. Zaměříme se v nich zejména na rozvoj zrakové a sluchové percepce a pozornosti. Získáte ucelený soubor postupů a forem učení. Postupy umožňují interaktivní zapojení celé třídy, nejen vybraných žáků.
Těšte se na:
- Aktivity rozvíjející jednotlivé druhy zrakové a sluchové percepce a pozornosti a jejich zařazení do běžné výuky, intervencí i reedukace.
- Motivace žáků k rozvoji zrakové a sluchové percepce a pozornosti i při volnočasových aktivitách.
-
Aktuální pedagogická diagnostika:
- Na co se zaměřit? Jak získané poznatky setřídit?
- Jak ze zjištěné úrovně odvodit potíže při zvládání aktuální látky?
- Jak instruovat žáka k prohloubení dovednosti?
- Jak zajistit žákovi respektování jeho vzdělávacích potřeb v rámci výuky?
Nabídka pro vás
Reference
"Základní školy, se kterými Tvořivá škola úzce spolupracuje na zavádění činnostního učení."
"Přečtěte si, co říkají o našich kurzech jejich absolventi!
Uvedené reference jsou vybrané z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce."
Každoročně pro vás připravujeme několik letních škol. Přečtěte si, jak s nimi byli spokojeni jejich absolventi!
Uvedené reference pochází z anonymních evaluačních dotazníků vyplněných účastníky po skončení akce.